Avatar billede myllesen Nybegynder
16. oktober 2005 - 19:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fladskærm til TV og PC

Jeg leder efter en fladskærm der skal kobles til TV-signal (scart) og PC på samme tid, og give et rimeligt billede i begge tilfælde. TV-kvaliteten er dog vigtigst. Har kigget lidt rundt og satser nok på ca. 20" skærmstørrelse, men er blevet lidt forvirret over at små/billige skærme (15"-17") mange gange har bedre opløsning, typisk (1024x768 eller bedre), end mange 20"-26", som ofte har blot 480x640 eller 800x600. Det kan sgu da ikke se godt ud?

Hvad er meningen, og er der gode råd vedr. hvilke egenskaber jeg skal kigge efter? Evt. konkrete produkter?

vh. mylle
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. oktober 2005 - 19:56 #1
GENERELT: Du vil få mere feedback i denne tråd hvis du også gav feedback i dine tidl. spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=myllesen&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - pt 17 åbne/uafsluttede - ikke populært...

En del eksperter her på Eksperten.dk undertrykker (kommentar/besvare ikke) personer med for mange 'hænger' spørgsmål - som her...

Vejledning -> http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede myllesen Nybegynder
16. oktober 2005 - 21:30 #2
Tjah, du har sikkert ret. Problemet er bare at når jeg forsøger at afvise/acceptere svar, så sker der ikke en bjælde.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. oktober 2005 - 21:32 #3
Som der står flere steder:
"...så markerer du alle navnene i navneboxen til venstre, og trykker på accepter, så bliver point delt lige imellem svarerne..." ...
Avatar billede japping Nybegynder
17. oktober 2005 - 09:54 #4
Svarer heller ikke før du har afsluttet dine andre spørgsmål.
Avatar billede myllesen Nybegynder
17. oktober 2005 - 11:03 #5
Godt så... 1 åbent spørgsmål (dette). Hvem kunne også vide at man skal markere i navneboxen selvom der kun er én mulighed... ;-)
Avatar billede myllesen Nybegynder
30. november 2005 - 19:54 #6
Ingen hjælp