Avatar billede oprah Nybegynder
16. oktober 2005 - 16:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til computerspil?

Hejsa

Jeg er nybegynder inden for computerspil. Jeg er gået i gang med at spille Max Payne, men kan ikke rigtig finde ud af det. Det går godt de første 5- ti minutter, men så kan jeg ikke komme videre. Jeg kan ikke finde den vej han skal gå. Han kommer hen til en dør, efter at have undersøgt et rum, men kan ikke finde ud af åbne dør. Skal han gennem døren? Hvis ja, hvordan gøre han det?

På forhånd tak
Oprah
Avatar billede finesmecker Nybegynder
17. oktober 2005 - 09:25 #1
Prøv MAX PAYNE WALKTHROUGH nu med billeder..

http://www.3drealms.com/max/walkthrough/p1c1.html
Avatar billede oprah Nybegynder
17. oktober 2005 - 17:50 #2
Tak, men nu sidder jeg med Max Payne 2. Kender du lignende side med Max Payne 2? Jeg ved ikke om du har spiller 2’ern, men jeg er nået dertil, hvor han kommer ind på et våbenlager. Han har skuddet alle våbensmuglerne og mødt sit kvindelige modstykke i form af figuren Mona Sax. Så går jeg i stå og kan ikke komme videre, idet jeg ikke kan finde en udvej. Han går ind i en elevator og trykker på en grøn knap, men intet sker. Håber du kan fortælle mig, hvordan han kommer ud af lageret.
Avatar billede finesmecker Nybegynder
17. oktober 2005 - 20:02 #3
Linket til MP 2 minder MEGET om det andet nemlig: http://www.3drealms.com/max2/walkthrough/p1c1.html

Jeg har spillet Max Payne 2 og gennemført man specifikt kan jeg desværre ikke huske barne. Håber du finder en udvej.
Avatar billede oprah Nybegynder
18. oktober 2005 - 12:26 #4
Tak det hjalp. Send et svar.
Avatar billede finesmecker Nybegynder
18. oktober 2005 - 13:05 #5
svar
Avatar billede oprah Nybegynder
18. oktober 2005 - 16:06 #6
Eftersom du har spillet Max Payne 2, kan du fortælle mig, hvad spillet går ud på? hvad vil han opnå? Det er fordi jeg skal skrive en opgave om spillet. Det er første gang jeg spiller en action computerspil og tror ikke at jeg kan nå og spille færdig.
På forhånd tak
Oprah
Avatar billede finesmecker Nybegynder
20. oktober 2005 - 16:57 #7
Noget af en mission du er på hvis du skal skrive en opgave om et computerspil uden at på nuværende tidspunkt at vide hvad spillet går ud på.

Jeg kan desværre ikke huske hvad handlingen gik på men mener det var noget med at hovedpersonen havde et kærlighedsforhold til hende mona som var drabsmistænkt men måske du kan finde noget ved at søge på google.
Avatar billede finesmecker Nybegynder
20. oktober 2005 - 16:58 #8
Her er en dybere anmeldelse tror jeg:

http://ps2.ign.com/articles/444/444361p1.html