Avatar billede eddiev Nybegynder
18. april 2001 - 22:17 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

16 farver

Min Computer er begyndt kun at køre med 16 farver hvor den tidligere har kørt godt med 256. hjælp mig da det er røvirriterende
Avatar billede keysersoze Guru
18. april 2001 - 22:20 #1
højreklik på skrivebordet - klik på egenskaber - klik på indstillinger - vælg farver der...
Avatar billede ruderkonge Nybegynder
18. april 2001 - 22:22 #2
Check om din driver til grafikkortet er ok, opdater den evt....
Avatar billede Trez Seniormester
18. april 2001 - 22:23 #3
Gå ind i Egenskaber for skærmen under fanebladet indstillinger og ændret det til 256 farver.

/Trez
Avatar billede webmasterdk Praktikant
18. april 2001 - 22:24 #4
overvej måske at bruge 16 bit istedet, da det ser lidt bedre ud!! :)
Avatar billede Trez Seniormester
18. april 2001 - 22:27 #5
DOH hader når den her skod ting jeg sidder ved er så langsom om at opdatere.

/Trez
Avatar billede zhark Nybegynder
18. april 2001 - 23:06 #6
spm og dine kommentarer tyder jo på du (før) har ændret, men ikke kan nu!? Altså er der gået \"kuk\" i dit skærmkort eller opstået en konflikt.
Undersøg: start/progarmmer/tilbehør/systemværktøjer/systemoplysninger om du har andre ting sammen med skærmkortet? Og få ellers skærmkortet opdateret, før kan du ikke ændre de indstillinger.
Avatar billede egede Nybegynder
18. april 2001 - 23:08 #7
start op i fejlsikret tilstand og se der hvad der er at gøre.
Avatar billede zhark Nybegynder
18. april 2001 - 23:08 #8
Det vil hjælpe \"os\" meget hvis du angav WIN? lidt om din PC og særligt dit grafikkort!!
Avatar billede egede Nybegynder
18. april 2001 - 23:08 #9
Det er vist F5 når den skriver starter Windows.
Avatar billede zhark Nybegynder
18. april 2001 - 23:12 #10
PS.: Du er helt ny kan jeg se på dit mini site! Du skal ikke svare, men bruge kommentarer. Dem der svarer er dem der skal have point... og det håber jeg da er en af os :))))
Avatar billede webmasterdk Praktikant
18. april 2001 - 23:13 #11
egede >> nope win9x er F8
Avatar billede webmasterdk Praktikant
18. april 2001 - 23:15 #12
F5 er bare foir et rent dos miljø, F8 giverflere valgmuligheder såsom fejlsikret tilstand, --||-- med netværks undertsøttelse. etc. etc.
Avatar billede zhark Nybegynder
18. april 2001 - 23:15 #13
Undskyld der sov jeg, forvekslede  \"egede\" med \"eddiev\" zzz
Avatar billede egede Nybegynder
19. april 2001 - 13:11 #14
Rigtigt nok F8, havde bare ikke brugt den i lang tid :)