Avatar billede xneox Nybegynder
16. oktober 2005 - 10:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

trådløs net

Er der en måde man kan koble sig på flere trådløse net på en gang, og dermed få en bedre forbindelse?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. oktober 2005 - 10:54 #1
Ikke lige umiddelbart, muligvis med flere netkort, men du risikere at få konflikter netkortene imellem.

Grunden til at du ikke kan er at trådløse netkort ikke er bygget til roaming som din mobil telefon. Din mobil telefon bruger også kun en modtager af gangen, men den har altid nogen i reserve.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. oktober 2005 - 11:42 #2
xneox> hvor mange udbydere har du da signet op ved?
Avatar billede xneox Nybegynder
06. februar 2007 - 00:48 #3
hmm. kunne jeg jo desværre ikke bruge
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. februar 2007 - 05:18 #4
For det første er du lang lang tid om at give feedback, uden feed back ingen god hjælp. For det andet får du et svar, og så uddeler man points, selv om at man ikke kan lide svaret.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2007 - 10:03 #5
Kommentar: john_stigers
16/10-2005 11:42:49 xneox> hvor mange udbydere har du da signet op ved?
Accepteret svar: xneox
Point: 60,00 hmm. kunne jeg jo desværre ikke bruge

Den kommentar er da ikke et svar???