Avatar billede hopir Novice
16. oktober 2005 - 01:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

.bat koder

jeg ska lave et .bat program og ska få det til at føje nogle kommandoer ind i autoexec.bat filem, hvad er koden til det???

jeg har en fil der hele tiden starter op, og vil lave et .bat program til at lukke den ned med... kender i koden til det...
Avatar billede bertelbrander Praktikant
16. oktober 2005 - 02:23 #1
Win XP har tskill.exe til at lukke programmer.
Det lyder dog ikke somom det er den rigtige løsning på dit problem.
Hvad skal du bruge autoexec.bat til?
Avatar billede blady Nybegynder
16. oktober 2005 - 03:22 #2
i den bat fil, som skal skrive til autoexec.bat filen skriver du;

ex.:

echo bla bla bla >>autoexec.bat

/blady
Avatar billede blady Nybegynder
16. oktober 2005 - 03:23 #3
husk der skal 2 >'er da du ellers vil overskrive autoexec.bat og derved slette gammelt indhold i filen

/blady
Avatar billede hopir Novice
28. juli 2006 - 21:19 #4
hey tak læg lige et svar blady
Avatar billede hopir Novice
05. august 2011 - 10:11 #5
modtog aldrig et "svarindlæg" accepterer selv så.