Avatar billede kenneth-eskildsen Nybegynder
15. oktober 2005 - 17:26 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

program til manipulering af billeder

hejsa..

Jeg mangler et program hvor man kan manipulere billeder, f.eks. lave store næser, små ører og ellers lave helt om på ens egne billeder. jeg ved hverken hvad sådan et program hedder, eller hvor det kan købes eller downloades..
Håber du kan hjælpe mig, med hvor jeg kan finde sådan et program.
Avatar billede mtj111 Novice
15. oktober 2005 - 17:43 #1
Adobe Photoshop kan...

www.adobe.com
Avatar billede hcma Novice
15. oktober 2005 - 17:43 #2
du kan da manipulere med et hvilken som helst billedbehandlingsprogram. spørgsmålet er bare: hvor meget :o)
prøv dette:
http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html  Gratis
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. oktober 2005 - 17:44 #3
Det kan gøres med f.eks. Photoshop og det plugin der hedder kai power tools. og hvis jeg ikke tager fejl kan også Corel Photomagic også med kaj's power tool da Corel har købt kai

http://www.infinigate.no/infinigate/produkter/prod_detail.cfm?ProdID=365
Avatar billede kenneth-eskildsen Nybegynder
15. oktober 2005 - 18:42 #4
tak for de gode svar, fandt ikke rigtig hvad jeg søgte, måske bare fordi jeg ikke kan finde ud af at bruge det.. *s*
Avatar billede hcma Novice
15. oktober 2005 - 18:52 #5
hvis du ikke fandt, hvad du søgte, og du ikke vil vente på flere indlæg, bør du selv lægge et svar og så efterfølgende acceptere det, så denne tråd kan blive lukket.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. oktober 2005 - 19:30 #6
[Kai’s Power GOO] ->
http://www.mprove.de/script/99/kai/zoom/Fig6Goo.html

Kan manipolere med billedet - også oprette det som en slags videoanimation og meget mere...

Jeg har ikke softwaren mere, men mine sønner har hygget sig med det engang for år tilbage...

Hvor det stammer fra ???

Hmmm...

http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22kais+power+goo%22+%2B+download&meta=

http://www.pcphotoreview.com/cat/digital-photography-software/editing-software/scansoft/PRD_83013_3078crx.aspx ???
Avatar billede kenneth-eskildsen Nybegynder
16. oktober 2005 - 13:07 #7
tak for hjælpen alle sammen.. har selv fundet et program..
Avatar billede mtj111 Novice
16. oktober 2005 - 13:08 #8
Hvilket?
Avatar billede kenneth-eskildsen Nybegynder
17. oktober 2005 - 16:56 #9
deformer 2.0
Avatar billede majsmarken Nybegynder
17. oktober 2005 - 17:31 #10
Link ?
Avatar billede hcma Novice
17. oktober 2005 - 18:23 #11
Avatar billede mtj111 Novice
06. november 2005 - 20:34 #12
Husk at lukke!
Avatar billede kenneth-eskildsen Nybegynder
14. januar 2007 - 22:48 #13
ok
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2007 - 20:12 #14
Husk at lukke rigtigt :)