Avatar billede dinubamsen Nybegynder
15. oktober 2005 - 16:26 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle PCTV Rave problemer !

Jeg har et pinnacle pctv rave kort sat i min computer, men har aldrig rigtig fået det brugt! Desværre ligger landet så at den software / driver cd man fik med, er blevet væk ! :( Nogen der kender nogle gode drivere på nettet ? Kan ikke selv finde nogen? Mangler også noget godt software/freeware til at optage med. Jeg skal rippe nogle gamle vhs bånd om til dvd (i må også gerne komme med gode råd til opsætningen) . Hvis nogen er int. i at vide hvilke film det er, så drejer det sig om de gamle Silver fang film :)
Avatar billede off-line Nybegynder
15. oktober 2005 - 16:38 #1
Jeg har et pinnackle TV kort, men da jeg skulle installere softwaren, skulle jeg
skrive en kode som fulgte med - åndsvagt når man jo ikke kan bruge softwaren uden
TV kortet - så du skal nok have fat i en som kan låne dig den software som fulgte
med kortet. Jeg måtte i øvrigt gå ind på Pinnackles hjemmeside for at downloade en
driver som kunne fungere med SP2.
Avatar billede dinubamsen Nybegynder
15. oktober 2005 - 16:52 #2
har du PCTV Rave ? For så kan du rippe cden til mig eller sådan nogt ? Du skal nok få penge for det.
Avatar billede dinubamsen Nybegynder
15. oktober 2005 - 16:54 #3
Og der var altså ikke kode med til den cd som jeg fik med ?
Avatar billede off-line Nybegynder
15. oktober 2005 - 17:06 #4
Min hedder bare PCTV, hvad Rave er for noget,aner jeg ikke. Men jeg kan prøve at
se på kortet. Angående din anden kommentar. Jeg er personlig ligeglad, men jeg
tror du får ørene i maskinen her på eksperten, med det forslag, så måske skulle
du hellere få svar over en eMail?
Avatar billede off-line Nybegynder
15. oktober 2005 - 17:19 #5
Nu har jeg kikket på kortet, men det blev jeg ikke klogere af. Kortet er rødt med en
stor blank plade hvorpå der står Pinnackle system. Det er et TV kort uden radio.
Jeg er forøvrigt, i min nyere PC, gået over til WinFast TV, fordi jeg havde vrøvl med
lyden i Pinnackle. Når jeg åbnede var der ingen lyd, den kom først når jeg skiftede
station.
Avatar billede dinubamsen Nybegynder
15. oktober 2005 - 17:33 #6
Har du msn ? Hvad er din email ? :)
Avatar billede off-line Nybegynder
15. oktober 2005 - 18:44 #7
Det var den anden vej rundt jeg mente. Hvis du vil have svar på en eMail, må du
lægge en ud. Men jeg ved slet ikke om de to TV kort kører på samme program.
Avatar billede dinubamsen Nybegynder
15. oktober 2005 - 19:19 #8
dinubamsen@hotmail.com :)
Avatar billede off-line Nybegynder
16. oktober 2005 - 00:00 #9
Jeg har lige sendt dig en mail!
Avatar billede gurly Praktikant
16. oktober 2005 - 09:48 #10
http://www.video-drivers.com/companies/821.htm
Vælg pctv pro 5.11  på denne side, der er alle funktioner med så du også kan gemme i divx kvalitet, når man har installeret pro versionen har man ret til at opgradere med en driver fra pinnacles hjemmeside. starter man bare med at installere opgraderingen får man ikke pro funktionerne med !
opgraderingen er her
http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/Products/Consumer+Products/PCTV/PCTV/PCTVpro+Support/Software+Updates+and+Drivers/PCTV+Vision/PCTV+5_50a+Patch.htm?mode=documents
Avatar billede gurly Praktikant
06. november 2005 - 08:41 #11
Du fik det til at virke altså ?
Avatar billede dinubamsen Nybegynder
06. november 2005 - 10:14 #12
Jeps :)