Avatar billede -onslow- Nybegynder
18. april 2001 - 21:21 Der er 19 kommentarer og
5 løsninger

Hvad synes i om min hjemmeside?

http://www.whitehat.dk/oldgamez/
Tja hvad synes i om den?
Bruger venlighed!
Hurtighed!
Design!
O.S.V.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
18. april 2001 - 21:28 #1
Altså loadtiden er nydelig(512kbs)
Den er nem nok at finde rundt på...der er dog ikke så meget at sige til det....
Designet...jajaja....menu\'en er jo fed, men resten er..addddd(*stikker 2 fingrer ind i ganen* *GG*)nej, men den tekst er jo ikke ligefrem verdens bedste(TNR) du bruger i dine overskriver...det kunne du godt gøre mere ud af...baggrunder er heller ikke den pæneste...brug en lidt mere neutral.
eller kunne det jo komme til at blive en meget nydelig side, men lige i øjeblikket er den jo ikke en rød reje værd :o)

6@13 får den(begrundelse:den har ikke så meget at byde på endnu.........)

/MN
Avatar billede webmasterdk Praktikant
18. april 2001 - 21:29 #2
Temmelig tom menu!
manglermåske en smule mere indhold!
før er det svært  at udtale sig om hastighed og brugervenlighed!
Avatar billede tunoxw Nybegynder
18. april 2001 - 21:29 #3
Den ser meget pæn, og det er lige som om der mangler et eller andet på siden :-)

Man kan jo ikke rigtigt tage hensyn til hastigheden endnu,...

2 links til forsiden!!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
18. april 2001 - 21:30 #4
jeg synes at designet er en smulæe for simpelt. måske skule du lave et stort banner, for at gøre det pænere.

interfacet er meget diskuterbart. lidt for farverigt efter min smag. måske bør du ændre lidt i billedernes opacitet, så det bliver mindre kraftige.

jeg går ud fra at siden ikke er helt færdig, da der kun er tre links
Avatar billede keysersoze Guru
18. april 2001 - 21:33 #5
efter min mening er det rimelig svært at vurdere når der er så lidt på siden...

en anden ting er opbygningen rent html-mæssigt; den kunne godt laves lidt bedre - prøv fx og se hvad der sker når man kører i en lille opløsning!
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 21:33 #6
gamlespil.dk lukkede på grund af han syntes han havde et for \"br\" agtigt design, hvis du mener det med at få en hjemmeside, så skulle du vælge et andet design (min mening=
Avatar billede -onslow- Nybegynder
18. april 2001 - 21:40 #7
NEj nej det er kun designnet i skal tænke indhold kommer. de overskrifter skal nok komme til at bre pænere!
Avatar billede annikadk Nybegynder
18. april 2001 - 21:41 #8
tjek den i 800*600*
- der har menuen scroll begge veje.
Avatar billede -onslow- Nybegynder
18. april 2001 - 21:42 #9
Tja Nyt design
Avatar billede -onslow- Nybegynder
18. april 2001 - 21:42 #10
hvordan synes i så den skal se ud?
Avatar billede -onslow- Nybegynder
18. april 2001 - 21:44 #11
Gerne link til en anden side som kunne ligne lidt det i synes.
Avatar billede -onslow- Nybegynder
18. april 2001 - 21:44 #12
Ligne=ligner
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 21:45 #13
<meta name=\"generator\" content=\"Adobe GoLive 4\">
den går bare ikke =) ultraedit/notepad eller dreamweaver
Avatar billede thomasledet Nybegynder
18. april 2001 - 21:47 #14
magnus_tagmus>eller homesite...:)
Avatar billede -onslow- Nybegynder
18. april 2001 - 21:47 #15
Hvad er der nu galt med golive?
(Har da også dreamweaver 4)
Avatar billede -onslow- Nybegynder
18. april 2001 - 21:48 #16
homesite så skal man jo kunne skrive i html!
Avatar billede thomasledet Nybegynder
18. april 2001 - 21:48 #17
magnus_tagmus>er emacs ikke også ok? eller \"vi\"? :)
Avatar billede -onslow- Nybegynder
18. april 2001 - 21:49 #18
kan kun det menmeste som <br> og den slags
Avatar billede thomasledet Nybegynder
18. april 2001 - 21:50 #19
-onslow->ja... html.... og javascript... eller perl... eller whatever... man skal bare skrive det selv og man kan ikke lave en masse flashy skidt bare ved at trykke på nogle knapper... det er den gode gamle måde...:) det er heller ikke fordi du bruger noget som helst, der ikke kunne skrives i ren html...
Avatar billede thomasledet Nybegynder
18. april 2001 - 21:52 #20
-onslow->oh... ok... så se at få lært lidt mere... det betaler sig i den sidste ende... at have en god indsigt i html-verdenen kan være en rigtig god ting - også selvom man til daglig benytter sig af fx dreamweaver... eller frontpage for den sags skyld...
Avatar billede -onslow- Nybegynder
18. april 2001 - 21:52 #21
magnus_tagmus høre at du skal ha ny bruger lol.(JOKE)
Tak jeg må nok komme tilbage til skrive bordet!
Avatar billede thomasledet Nybegynder
18. april 2001 - 21:53 #22
-onslow->synes desuden du burde droppe dine frames og lave dem i tables eller css i stedet... jeg er ikke den store frames-fan... og det er der heller ikke nogen søgemaskiner, der er...
Avatar billede ruderkonge Nybegynder
18. april 2001 - 21:57 #23
Var det ikke en ide at sætte sig ind i HTML først...

Det er vist basen for alt internet ;-)

Ellers nogle pæne firkanter,,,, undgå at bruge scrollframes medmindre effekten er positivt nødvendig. Anvend i større grad tables, så får du en pænere opsætning.
Avatar billede -onslow- Nybegynder
18. april 2001 - 22:05 #24
TIk TAK