Avatar billede nicolair Nybegynder
18. april 2001 - 21:16 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Copyright

Hvor kan man få copyright på sine ting f.eks. en hjemmeside eller et spil????
Avatar billede nute Nybegynder
18. april 2001 - 21:18 #1
ehhh...hva har det med homesite å gjøre ?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
18. april 2001 - 21:19 #2
du har per automatik (C) på ALT hvad du laver!
Avatar billede okay Nybegynder
18. april 2001 - 21:21 #3
du skal bare skrive COPYRIGHT på din hjemmeside, du behøver ik at få tilladelse af nogen, hvis det er det du mener :)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
18. april 2001 - 21:21 #4
Må jeg citere El_Gnu fra http://www.eksperten.dk/spm/19087
§ 1. Den, som frembringer et litterært eller kunstnerisk værk, har ophavsret til værket, hvad enten dette fremtræder som en i skrift eller tale udtrykt skønlitterær eller faglitterær fremstilling, som musikværk eller sceneværk, som filmværk eller fotografisk værk, som værk af billedkunst, bygningskunst eller brugskunst, eller det er kommet til udtryk på anden måde.
Avatar billede blood Nybegynder
18. april 2001 - 21:23 #5
Iføge loven i næsten hele verden har man copyright på ALT hvad du laver man behøver ikke skrive noget på siden eller tingen
Dvs. at hvis man laver 2 prikker på et stykke papir har du også copyright på det
Avatar billede webmasterdk Praktikant
18. april 2001 - 21:26 #6
det er faktisk et emne der er blevet diskuteret en del gange!
http://www.eksperten.dk/list.phtml?q=copyright
:)
Avatar billede delphidaner Nybegynder
18. april 2001 - 21:28 #7
I Danmark er det gratis at få copyright, men jeg mener at det koster penge i nogle lande, f.eks. USA.
Avatar billede nicolair Nybegynder
19. april 2001 - 11:20 #8
Jamen det er bare fordi der er nogen der \"aber\" efter mig.......altså på min hjemmeside!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. april 2001 - 11:26 #9
hvilken side???
Avatar billede nicolair Nybegynder
19. april 2001 - 11:45 #10
Og det er skide irreterne!!!!
Avatar billede nicolair Nybegynder
19. april 2001 - 11:45 #11
Avatar billede nicolair Nybegynder
19. april 2001 - 11:47 #12
Gå ind og se på \"Regler\" og \"Info om skolen\"
Og overskriften! Det med brugernavn osv.
Avatar billede wermelin Nybegynder
19. april 2001 - 20:09 #13
Ahh... Nicolair - Come on!! Jeg kunne forstå at du blev sur hvis det var et kæmpe site du havde som de \'stjal\' fra dig - men det er jo ikke andet end noget tekst på en baggrund...

Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. april 2001 - 21:53 #14
ok. nu går jeg ikke så meget op i Harry Potter, men stadig væk er det da tæls at folk stjæler ens side, men som wermelin siger, så er din side jo ikke lige en eller anden tiop firma side med avancerde layoutsetc. etc. http://www.eksperten.dk/spm/56877 !
Men jeg hvis jeg var dig ville jeg dasende hame en e-mailog spørge hvad &(%¤&%¤# meningen er!
Også måskekomme ind på at hvis han sletter/ændrer de ting han har lånt fra dig at i så kunne have link til hver side!
Avatar billede Trez Seniormester
30. april 2001 - 03:26 #15
Ud over det, så skal du huske på at Warner Brothers har copyright på alt hvad der har med Harry Potter at gøre, så råb ikke for højt om at andre aber efter.

/Trez
Avatar billede webmasterdk Praktikant
30. april 2001 - 03:30 #16
hvad fanden, er det åbent endnu?
Avatar billede nicolair Nybegynder
06. maj 2001 - 15:45 #17
Trez---->
Du kender ikke til Harry Potter!
WB har ikke noget imod det mere!
De HAR sagt undskyld til ALLE OS HP, fans.
læs mere med på www.potterwar.dk
Avatar billede nicolair Nybegynder
08. maj 2001 - 20:35 #18
øhhh......ok tak