Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
15. oktober 2005 - 12:53 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

billeje i USA

Jeg skal til miami i november og vi skal bruge en bil fra den 7 til den 12. Det er ikke noget problem at finde en bil, men når man nu alligevel er afsted, så ville det være sjovt hvis man kunne leje noget mere amerikansk end en honda eller en Ford Ka. Hvis i forstår hvad jeg mener.

Jeg ville gerne vide om man har mulighed for at leje noget ældre og sjovere... En gammel buick, olds eller ford af en art. Det er sådan set ligemeget, men vi tager ikke til USA uden i det mindste at prøve at finde noget mere "amerikansk"

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
15. oktober 2005 - 14:30 #1
Jeg kan ikke hjælpe specifikt, men du kan ihvertfal leje de gamle biler. og der findes flere steder derover hvor du kan lease dem på feriebasis.

Har selv boet i Californien, og der kunne jeg sagtens leje de typer af biler. Fik dog aldrig brugt det.

Men spørg i lufthavnen. evt nogle af dem der arbejder der, de kender sikkert en forhandler der også udlejer. nogle gange er det nemlig nemmere at spørge dem end informationen da de ved intet ud over hvor telefonen og toilettet findes.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
15. oktober 2005 - 15:47 #2
Det er betydeligt billigere at bestille en bil hjemmefra så jeg tror ikke det er en god ide at tage afsted og håbe det hele går alligevel... Jeg ville gerne have bekræftet det inden jeg tager afsted idet mindste. Bare for at have en plan. Det er jo ikke nogen lang tur så det ville være trist at spilde tid med at lede...
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
15. oktober 2005 - 16:01 #3
Den med at man kan spare mange penge på leje eller bestiller herhjemme fra er lidt en flyvsk historie som jeg ikke har oplevet som "legenden" siger..

men tjek dette link ud, her der også  telefon numre osv..

http://www.alltimefavorites.com/local/transportation/transportation-services-Classic-cars/Florida/Miami.htm
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
15. oktober 2005 - 16:05 #4
Det link kan jeg ikke finde ud af... Hummers og limusiner? Nu skal vi jo heller ikke overdrive :-)

Leder bare efter noget stort, gammelt og upraktisk med dårlig benzinøkonomi. Bare så man kan sige man har prøvet det.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
15. oktober 2005 - 16:05 #5
Man kan leje gamle biler i Horsens... Så kan man vel også i Miami
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
15. oktober 2005 - 16:20 #6
ja, men hvis du ser efter har flere af dem "classic" og det er det ord du skal kigge efter ;)
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
18. oktober 2005 - 18:40 #7
Jeg fandt ikke noget, men du skal have tak for din deltagelse!