Avatar billede src Nybegynder
15. oktober 2005 - 12:50 Der er 4 kommentarer

"Jeg lytter til" funktion

HEj

Når jeg bruger Media player 10 med sidste upgrade + messenger 7.5 skuller der meget gerne blive vist hvilket stykke musik jeg hører over i messenger, men det gør der bare IKKE. Jeg har aktiveret funktionen i messenger, men der kommer im´ngen titel på sangen.

Anyone?????
Avatar billede asplokink12345 Nybegynder
15. oktober 2005 - 12:55 #1
Dette skriver MSN:

Den funktion, der viser oplysninger om musik, fungerer sammen med Microsoft Windows Media Player, og du skal muligvis aktivere de nødvendige komponenter manuelt.
Kontroller først, at denne funktion er aktiveret i MSN Messenger:

Klik på Indstillinger i menuen Funktioner i hovedvinduet i MSN Messenger.
I den venstre rude skal du klikke på Personlig.
Marker afkrydsningsfeltet Vis sangoplysninger fra Windows Media Player som en personlig meddelelse under Vist navn.
Klik på OK.

Kontroller derefter, at plug-in'en er aktiveret i Microsoft Windows Media Player:

Start .
Tryk på ALT+K.
Klik på Indstillinger i menuen Funktioner.
Klik på fanen Plug-ins.
I den venstre rude skal du klikke på Baggrund.
I højre rude skal du markere Musik-plug-in til MSN Messenger.
Klik på OK.

Bemærk!

Denne funktion er kun kompatibel med Microsoft Windows 2000 eller nyere.
Denne funktion er kun kompatibel med Microsoft Windows Media Player 9 eller nyere.
Avatar billede sharket Nybegynder
15. oktober 2005 - 12:56 #2
Jeg har præcis det samme problem med mit msn, så jeg glæder mig til at høre om der er nogen løsning..
Avatar billede src Nybegynder
15. oktober 2005 - 12:57 #3
Mange tak, det var det der skulle til. Mit plug-in var ikke aktiveret i selve meadia playeren
Avatar billede asplokink12345 Nybegynder
15. oktober 2005 - 12:59 #4
Godt nok... Havde også problemer med det i starten så...