Avatar billede maudy Nybegynder
15. oktober 2005 - 08:52 Der er 11 kommentarer

Fifa 2006 PROBLEMER

Hey

Jeg har lige fået FIFA 2006 på 4 diske.

Jeg har købt det hjem over nettet, så jeg ved ikke om det er orginalt. men på kassen står der ′′ exclusive license′′

Men til sagen

Når jeg har instillet spillet og trykker på play siger den ′cd/dvd-emulationssoftware fundet, slå al cd/dvd emulationssofware fra og genstart spillet′′ Hvad betyder det?

Jeg har prøvet at hente Daemon Mannager og ligge spillet ind på harddisken, men den siger stadig det samme.

Jeg kan kontaktes på email og msn maudy9000@hotmail.com

Håber virkelig i kan hjælpe ! :)
Avatar billede jokkejensen Novice
15. oktober 2005 - 09:09 #1
Du skal netop ikke have sådanne software kørende.. sofwaren tror du emulerer skiverne og terminerer derfor.
Avatar billede jokkejensen Novice
15. oktober 2005 - 09:10 #2
*softwaren
Avatar billede maudy Nybegynder
15. oktober 2005 - 09:12 #3
Jeg forstår ikke helt, hvad skal så gøre ? for at kunne komme til at spille det ?
Avatar billede jokkejensen Novice
15. oktober 2005 - 09:14 #4
Du skal afinstallere eller fjerne alcohol og Deamon osv.. De må ikke være kørende.. softwaren tror du har en kopi i stedet for det originale.

Mvh
Avatar billede maudy Nybegynder
15. oktober 2005 - 09:32 #5
Jeg har mange flere brænder programmer som laver .iso filer, skal de også afinstileres? eller ?
Avatar billede maudy Nybegynder
15. oktober 2005 - 09:36 #6
cloneCD
CloneDVD
Dvd Santa
DVD Derecptor
Nero Burning room
TMPGEnc Xpress 3.0
TMPGEnc DVD author
TMPGEnc Plus 2.5
Vidomi
Divx
Avatar billede jokkejensen Novice
15. oktober 2005 - 09:44 #7
Narj det skulle jeg ikke mene.. dog er CD emulerings software ikke lovligt... Nero Image Drive etc

Mvh
Avatar billede maudy Nybegynder
15. oktober 2005 - 10:22 #8
Okay, prøver at instille spillet igen. skriver når jeg har fundet ud af mere :) !
Avatar billede maudy Nybegynder
15. oktober 2005 - 10:34 #9
Stadig det samme :( !

- Hvad kan jeg gøre ?
Avatar billede maudy Nybegynder
15. oktober 2005 - 15:54 #10
problemet løst :D!
Avatar billede jokkejensen Novice
15. oktober 2005 - 17:22 #11
husk at skrive hvad du gjorde, så andre kan få glæde af det.. smid et svar og accepter det :)