Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
18. april 2001 - 20:18 Der er 12 kommentarer og
7 løsninger

Vudering af Hjemmeside (HH Downloads)

Jeg ville gerne have vuderet HH Downloads ud fra:

Brugervenlighed
Fejl
Ideer

Adressen er http://www.whitehat.dk/hhdown/
Avatar billede martin_zeus Nybegynder
18. april 2001 - 20:23 #1
Den er da meget flot, men der skal nok arbejdes lidt mere på siden syntes jeg.

Ellers er den meget flot udemærket at finde rundt i(da der ikke er så meget.)

Thumbs\' Up
Avatar billede okay Nybegynder
18. april 2001 - 20:33 #2
tror nok du skal lave siden breder...ellers er det en pæn side du har lavet...

kan bare ik lide de scroll der kommer :(

Bannet skal du lige skifte, lav et nyt en...jeg synes ik lide den er pæn nok :(
Avatar billede tunoxw Nybegynder
18. april 2001 - 20:35 #3
Den er meget flot, men jeg syndes den er for simple, der mangler noget fylde!

Pakke3 billed kan ikke vise!
Kan ikke klikke på pakke1!
NSC kan man heller ikke klikke på!

Måske noget mere tekts også,... :-)
Avatar billede moini Nybegynder
18. april 2001 - 20:39 #4
Biledet har ikke samme baggrund som siden!!!
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
18. april 2001 - 20:42 #5
Venter lige og ser om der kommer flere vuderinger ;)
Avatar billede and.vang Nybegynder
18. april 2001 - 20:45 #6
Godt farvevalg, rigtig pæn menu, for mange frames, for store margener (i siderne), let at finde rundt på, fint logo og meget lidt indhold
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
18. april 2001 - 20:47 #7
Scrollbars skulle være fikset nu ;)
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
18. april 2001 - 20:52 #8
Jeg kigger på dette spørgsmål i morgen - skal i bad... ;)
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2001 - 14:01 #9
Selve designet og farvevalgte er meget stilrent og pænt, men der må godt være lidt farve få siden ud over grå, orange er en meget god farve sammen med grå.

Jeg synes at screenshotsne skal være lidt bedre.

Skal der ikke stå noget om hvorfor denne side er til, hvad dens formål er osv.

Ellers er den godt på vej.
Avatar billede coinz Nybegynder
19. april 2001 - 14:28 #10
billedet af vice. der smider med røde stole(?) kan ikke vises måske du skulle oploade det.

-coinz-

6@13 med alle de stavefejl....
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
19. april 2001 - 15:54 #11
>coinz

det billede med hvor vice smider har jeg uploadet og stien til billedet er korrekt, men den gider stadig ikke ;(
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
19. april 2001 - 15:55 #12
emn coinz gider du finde stavefejl osv.?
Avatar billede Gnefner Novice
20. april 2001 - 09:32 #13
Egentlig er siden meget flot...

jeg synes bare du skulle tage at gå den efter for stavefejl, der er en del hist og her..!!!

Jeg synes også ligesom spacemaniac at der ligesom mangler noget info om siden, man ved ikke rigtig hvad meningen med den er..!!!:-(

Alt i alt vil jeg vurdere den som den står nu med: 9/13

PS: ELSKER de grå farver det er bare flot....GODT!!!!
Avatar billede Gnefner Novice
20. april 2001 - 09:33 #14
Grå + blå farver undskyld!!!!
Avatar billede Gnefner Novice
20. april 2001 - 09:34 #15
hhhhmmmmm der er faktisk en del \"DØDE\" links...kan du ikke lige lave det om til :

      8/13
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
20. april 2001 - 11:49 #16
Emn døde linx burde være rettet ;)
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
21. april 2001 - 08:09 #17
Thxxxx!!!! I får alle sammen point. Gider i ik her hen at dagen (eller i morgen) se på siden og lige skrive karaktere ned (jeg har nu rettet de fleste fejl)
Avatar billede Gnefner Novice
16. maj 2001 - 19:46 #18
Hmmmmm...satdig en del døde linX faktisk er der 2
Avatar billede skat3r Nybegynder
01. maj 2003 - 10:00 #19
hmm sidenvirker ikke mere har du lavet et andet sted eller ???..... jeg tænkte på om du ikke kunde give mig nsc + commands ???