Avatar billede nute Nybegynder
18. april 2001 - 19:56 Der er 52 kommentarer og
1 løsning

Admin !!!

http://www.eksperten.dk/spm/65595

websoeg og nielzdk er samme bruker...mon ikke han er i \"slægt\" med han her...

http://www.eksperten.dk/spm/65548

/nute
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 19:59 #1
igen igen igen...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. april 2001 - 20:02 #2
magnus:> hvad !?
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. april 2001 - 20:04 #3
Magnus hentyder til at der igen er en eller anden idiot der forsøger at snyde.

Magnus_tagmus<-->Det er også åndsvagt synes du ikke? Og så det sprogbrug nogle af dem har... og så dem der bliver ved med at oprette en bruger, selvom de er blevet slettet en, to, og tre gange *ryster på hovedet*
Avatar billede nielzdk Nybegynder
18. april 2001 - 20:05 #4
øhhh Nute hvad er det for noget pis... For det første kender jeg ik Snyd_Dk aner ik hvem han er... og så er Websoeg og Nielzdk ikke de samme.. Det kunne godt misforstås men jeg NielzDk er en kammerat til Websoeg. Vi hoster vores hjemmeside samme sted m.m. og vi har lige oprettet disse 2 brugere idag.. Men det først der sker når man kommer herind er at man bliver svinet til.
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 20:05 #5
tommyf 2 ting

1 ok, så du vil altså have jeg skal bryde reglerne i stedet for at acceptere dem?

2 az0
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. april 2001 - 20:06 #6
Nute - Det bliver sgu ikke bedre her...

http://www.eksperten.dk/spm/65606

nielzdk = \"Hej Knaasfis.. Du må undskylde men jeg var altså logget ind på en af mine venners bruger da jeg afgav svaret som Websoeg. Så hvis du finder at du syntes at mit Svar som Websoeg var godt nok vil du så ikke give NielzDk pointene istedet for..
På forhånd Tak\"

fyforpyfor...
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
18. april 2001 - 20:08 #7
He he... jeg troede at toppen af dumhed var nået, men NEJ! :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. april 2001 - 20:08 #8
tommyf:> ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. april 2001 - 20:08 #9
magnus_tagmus<-->

1) Hvor pokker læste du det (opfordret til at bryde reglerne)???
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 20:09 #10
rimelig lausi undskyldning
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 20:10 #11
den tekst virker på mig som om at du hellere vil have mig på den side en den anden. På den måde du siger det, hvis ikke det var det du mente så burde du klappe i.

Magnus_tagmus<-->Det er også åndsvagt synes du ikke? Og så det sprogbrug nogle af dem har... og så dem der bliver ved med at oprette en bruger, selvom de er blevet slettet en, to, og tre gange *ryster på hovedet
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. april 2001 - 20:11 #12
magnus_tagmus:> \"lousy\" staves det .. anyway hvem skulle snakke om dårlige undskyldninger her !? Jeg håber sku på at du snart bliver slettet!
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. april 2001 - 20:11 #13
Jeg hentød nu til din fortid her på experten, og skal jeg klappe i? Så skal du i hvert fald have fat i en kaliber 0.45.
Avatar billede nielzdk Nybegynder
18. april 2001 - 20:13 #14
Øhhh... Det er da utroligt som i er på heksejagt! Hvad kan jeg gøre for ikke at blive forfulgt herinde mere.. Bliver jeg nød til at bryde reglerne og oprette en ny bruger og så afmelde den her... Jeg kan ik se nogen anden udvej... Selv de steder hvor jeg prøver at besvarer folks spørgsmål, og lægger tid idet bliver jeg forfulgt.. Se http://www.eksperten.dk/spm/65606
Det er ik særlig fedt, hvad mener Admin om det?
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. april 2001 - 20:14 #15
... ikke for at være negativ, men du gengav lige et af de steder hvor du havde trådt ret kraftigt i spinaten... (åndsvagt udtryk).
Avatar billede nute Nybegynder
18. april 2001 - 20:15 #16
nielzdk >> \"Hvad kan jeg gøre for ikke at blive forfulgt herinde mere\"??

hva (hvad) med å (at) melde deg (dig) ut (ud) og stoppe (med)  å (at)  bruke (bruge) disse forum til det piss (pis) du fyrer av (af) !!!

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. april 2001 - 20:18 #17
nute:> *G* hvorfor skriver du de DK ord i () ? Det er da meget hyggeligt med det norske (!?) ..
Avatar billede nielzdk Nybegynder
18. april 2001 - 20:21 #18
Nute... Jeg har et bedre forslag... jeg kunne afmelde denne bruger og så starte en ny... Så kunne jeg måske blive lidt bedre modtaget herinde?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. april 2001 - 20:22 #19
nielzdk:> hvis ikke du har gjort noget så lad være med at foretage dig noge ti den retning .. for så tror folk FØRST at du har snydt, SELVOM du måske ikke har.
Avatar billede nute Nybegynder
18. april 2001 - 20:24 #20
tdaugaard >> nielzdk eller websoeg (husker ikke lenger hvem som er hvem) forstod ikke hva jeg mente da jeg skrev bruker istedenfor bruger, så tenkte jeg (for å gjøre det litt enklere for han/dem) at jeg kunne oversette :)
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 20:25 #21
nielzdk glem det, først stemplet som snyder altid en snyder, lige meget hvor meget du ændre dig, så gør resten af eksperten det ikke, HOV var det lige en indirekte hendtydning til tdaugaard, det tror jeg det var
Avatar billede nielzdk Nybegynder
18. april 2001 - 20:28 #22
det har du nok ret i Tdaugaard... Jeg venter på en reaktion fra Admin...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. april 2001 - 21:03 #23
nute:> *G* ahh oki ..

magnus_tagmus:> Innocent until proven guilty .. men der er desværre nogle der ER skyldige.. som
bliver slettet, opretter sig igen og prøver en gang til. For nogle lykkes det og dem hjælper vi da gladeligt, men for andre, som dig selv, lykkes det aldrig !

nielzdk:> god ide :-) men jeg må dog sige at det ser skummelt ud i http://www.eksperten.dk/spm/65595 ...
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 21:06 #24
tdaugaard, hvad med, jeg bliver slettetr (m_t) og opretter en ny bruger (læs lige færdig før du protestere!) men jeg fortæller ingen at det er mig, når der så er gået 2-3 måneder, så vil jeg fortælle dig hvad min bruger hedder, så skal vi se om jeg virkelig kan..eller vil du have meget i mod det, for så gør jeg det ikke?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. april 2001 - 21:18 #25
magnus_tagmus:> det har jeg intet imod ... slet ikke. Men du skal nok også lige ændre lidt på hvordan du \"snakker\" til folk, men prøv ad og lad os se!
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 21:21 #26
jammen lad os gøre det =) men kunne du så ikke lade være med at slette min fotx bruge? jeg går nemlig efter nr1 =) og..er det bedst at være en uvidene wannabe eller total geek? jeg mener pest eller kolera?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. april 2001 - 21:23 #27
magnus:> hmm .. lidt problematisk .. fordi jeg burde jo rename dig så, men okay .. jeg lader dig stå derinde :-)

Tjae .. uvidende wannabe = min søster; total geek = blazer ;o)
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 21:26 #28
øh.... det svarede jo ikke på noget...
Avatar billede htx98i17 Professor
18. april 2001 - 22:24 #29
magnus, du har fået en chance for at forbedre dig, men jeg kan absolut IKKE se nogen forbedring...
Avatar billede htx98i17 Professor
18. april 2001 - 22:25 #30
for = til
Avatar billede senj Nybegynder
19. april 2001 - 09:26 #31
En sidste kommentar på faldrebet:

\"øhhh Nute hvad er det for noget pis... For det første kender jeg ik Snyd_Dk aner ik hvem han er... og så er Websoeg og Nielzdk ikke de samme.. Det kunne godt misforstås men jeg NielzDk er en kammerat til Websoeg. Vi hoster vores hjemmeside samme sted m.m. og vi har lige oprettet disse 2 brugere idag.. Men det først der sker når man kommer herind er at man bliver svinet til. \"

? - hvordan kan man hoste en hjemmeside uden at være i stand til at lave et linieskift????
Avatar billede nute Nybegynder
19. april 2001 - 10:42 #32
:-D
Avatar billede Jman Praktikant
19. april 2001 - 14:06 #33
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2001 - 14:08 #34
Magnus er blevet slettet i dag.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2001 - 14:09 #35
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
19. april 2001 - 14:11 #36
He he fryd! Gad vide hvad han kommer til at hedde nu?? :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2001 - 14:13 #37
Skal vi skyde på Magnus67 - Er det ikke der vi er nået til... *ggg*
Avatar billede nielzdk Nybegynder
19. april 2001 - 14:31 #38
Er det ik på tide at i genoptager hekse jagten på mig? Det er jo lang tid siden i sidst har svinet mig til... Eller skal jeg være glad for at det hele er gået ud over Magnus?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2001 - 14:32 #39
nielzdk - Der er vist ingen grund til at opfordre folk.
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. april 2001 - 14:33 #40
Nilezdk <--> Sorry, skrid med dig, det er kun tilladt at have én bruger!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2001 - 14:34 #41
Tommy - *ggg*
Avatar billede senj Nybegynder
19. april 2001 - 14:35 #42
tommyf>> :-)
Avatar billede senj Nybegynder
19. april 2001 - 14:35 #43
damn 5 sek. *s*
Avatar billede nielzdk Nybegynder
19. april 2001 - 14:38 #44
Taarkk... Så er vi på banen igen... ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2001 - 14:39 #45
JA 5 sekunder, vi andre har jo ikke tid til dit 1-finger system. *ggg* ho ho...
Avatar billede parazite Nybegynder
19. april 2001 - 14:41 #46
Jubiyæyæjubijubiyæ! Magnus er vææææææææk! I hvert fald indtil han opretter en ny bruger - sker nok inden for de næste 20 sekunder, hvis det ikke allerede er sket. Men hvad, jagten på ham er jo sjov! ;o)
Avatar billede nielzdk Nybegynder
19. april 2001 - 14:41 #47
heh... Ja det gik hurtigt
Avatar billede senj Nybegynder
19. april 2001 - 14:47 #48
n i k u l a j d u >> h v a d  m e n e r  d u ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2001 - 14:49 #49
Senj - N i k någet...
Avatar billede senj Nybegynder
19. april 2001 - 14:51 #50
nikolajdu>> åkey jag troed bar at du spilede op til danz
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2001 - 14:54 #51
Nej jeg har ingen grund til at danse med dig. Næh lad os tage en svingom med Magnus og Nielzdk i stedet... *gg*
Avatar billede senj Nybegynder
19. april 2001 - 14:56 #52
Jeg tror nu magnus føler sig en smule handicappet på dette tidspunkt. Tanzen er vist udelukket for hans vedkommende. Kan vi ikke tage Websoeg med istedet - han har vist 4 arme går jeg udfra.
Avatar billede nute Nybegynder
07. maj 2001 - 09:53 #53
lukker