Avatar billede simit Nybegynder
18. april 2001 - 19:54 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

ændre ip

er dewr nogle der ken linke til et program som ændre min ip hele tiden
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 19:58 #1
hvis du har et modem analog eller isdn så gør den det selv, du kan ikke med adsl da hele pointen i adsl er fast ip =)
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 19:58 #2
alså ændre vær gang du logger på/af
Avatar billede simit Nybegynder
18. april 2001 - 20:05 #3
nej jeg vil have et program, (de kaldes vist nok spoofers), som hele tiden ændre min ip adresse.
Så man f.eks. kan have mere end én bruger logget ind på en ftp-server hvor man kun kan have en bruger loget ind per ip!
Avatar billede nielzdk Nybegynder
18. april 2001 - 20:07 #4
Magnus pointen i ADSL er ikke Fast IP... heh... Jeg har selv ADSL og får tildelt en ny IP hver gang jeg får på.. Men det er rigtig at nogle ADSL udbydere tilbyder deres kunder Fast-Ip
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 20:08 #5
du kan ikke ændre din ip hele tiden, ipen er den du conecter med, hvis lige pludselig din ip skiftede 100 gange på 2 sek, så tror jeg din udbyder meget hurtigt vilel stå og banke på døren med nogle grimme fyre =)

du kan blokere den, altså så man ikke kan spre den =) dem kan du finde bare ved at søge på altvista
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 20:10 #6
nielzdk du kan ikke ændre din ip når du har adsl! sådan er det
Avatar billede simit Nybegynder
18. april 2001 - 20:11 #7
har du et link til et program der blokere forespørgelsen for ip-adresse?
Avatar billede simit Nybegynder
18. april 2001 - 20:12 #8
magnus_tagmus --> ikke alle adsl abonenter har fast ip!!!
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 20:14 #9
2 ting

1 giver jeg linket bliver jeg lukket

2 skal jeg virkelig finde det sted hvor der står at man altid har fast ip? gider vi virkelig det? jeg er 100% sikker, eller kun 99% intet i verdenen er 100% sikkert
Avatar billede nielzdk Nybegynder
18. april 2001 - 20:16 #10
Magnus så find det sted... Really... Jeg har ik fast IP... Og det er jeg snot ked af... Men sådan er det, og hvis jeg havde det var jeg fandeme glad... Selv ikke engang en Netcafe som har 2mBit ADSL ProAccess har fast IP! Jeg kan garentere dig for at alle Adsl kunder ikke har fast IP
Avatar billede simit Nybegynder
18. april 2001 - 20:42 #11
magnus_tagmus --> http://download.cnet.com/downloads/0-10062-101-901377.html?tag=st.dl.10062-100-901377-901377.dln.10062-110-901377
Her er et program der ændre ip adressen HELE TIDEN!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede prodic Mester
18. april 2001 - 20:51 #12
Magnus->Man får ikke altid en fast IP med ADSL. Der findes 2 typer : Dynamisk og statisk IP i forbindelse med ADSL. Der er stor forskel.
Så find lige det link hvor det står, at man altid har en fast IP på ADSL.
Avatar billede simit Nybegynder
18. april 2001 - 20:53 #13
prodic --> sådan et har han ikke og har aldrig nogensinde haft det
Avatar billede prodic Mester
18. april 2001 - 20:59 #14
Nej og netop derfor vil jeg gerne se det...
Avatar billede a_s_k Nybegynder
18. april 2001 - 22:37 #15
Hvad mener magus tagmus med at internetudbyderen ville stå med nogle \"bad guys\" og banke på døren?? Hvad skulle det skade dem???

Jeg har kabelinternet, kan jeg gøre det der med at ip adressen hele tiden skifter uden nogle ville blive \"pissed off\"????

ASK...