Avatar billede knaasfis Nybegynder
18. april 2001 - 19:52 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort

Forslag til grafikkort. Jeg skal \"bare\" kunne afspille film - jeg er på udkig efter den billigste (gode) løsning.  Min umiddelbare overvejelse går på om TNT2 M64 er nok ???? eller om det skal være et GeForce 2 mx.
Avatar billede prodic Mester
18. april 2001 - 19:56 #1
Rimelig god kategori, du har valgt!! ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. april 2001 - 19:57 #2
Yep. Et fultids grafikkort problem. Damn der må være gysser i det print....
Avatar billede websoeg Nybegynder
18. april 2001 - 19:58 #3
nVidia GeForce2 MX (128bit) med 32mb Ram og opløsning på 2048 x 1536 Pixels er billig. Prisen er kun 983kr. Du kan få den i ITButikken.. Jeg giver dig lige et link http://www.itbutikken.dk/default.asp?varenr=UniAGP-V7100

Dette kort skulle være udmærket til at afspille film og for den sags skyld også så meget andet til en kanon pris.
Avatar billede knaasfis Nybegynder
18. april 2001 - 20:00 #4
hold kæft det er gået lidt stærkt......
Avatar billede nielzdk Nybegynder
18. april 2001 - 20:01 #5
Hej Knaasfis.. Du må undskylde men jeg var altså logget ind på en af mine venners bruger da jeg afgav svaret som Websoeg. Så hvis du finder at du syntes at mit Svar som Websoeg var godt nok vil du så ikke give NielzDk pointene istedet for..
På forhånd Tak
Avatar billede prodic Mester
18. april 2001 - 20:06 #6
nielzdk->Dobbelt brugere...de bliver meldt. Og er meldt kan jeg se.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. april 2001 - 20:07 #7
Avatar billede ravn1 Nybegynder
18. april 2001 - 20:08 #8
Jeg ville købe et Geforce2mx som websoeg alias nielszdk også siger... Jeg ville mok købe asus MX kort med Tv-ud, siden du siger du skal se film, evt dvd, og d koster kun 1.087 kr.
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 20:12 #9
og meldt kan jeg se?

du snakker lidt underligt. Og snakke kan jeg se...? =) hehe lige meget
Avatar billede ravn1 Nybegynder
18. april 2001 - 20:15 #10
Ellers, hvis du ikke skal spille OVERHOVEDET eller lave 3d programmer vlle jeg nok købe TNT kortet med Tv-ud til 749 kr.
Avatar billede prodic Mester
18. april 2001 - 20:16 #11
Når der bliver skrevet \"Og meldt kan jeg se\", så hentydes der nok til http://www.eksperten.dk/spm/65609
Det kunne måske betyde, at man havde set det pågældende spørgsmål, og derfor vidste at de/han var meldt.

Tror du ikke Magnus....
Avatar billede knaasfis Nybegynder
18. april 2001 - 20:37 #12
Er der forskel i kvaliteten på de forskellige mærker af grafikkort ????
Avatar billede nielzdk Nybegynder
18. april 2001 - 20:41 #13
Ja det er der klart...Det kort jeg nævnte for dig der vil jeg gerne stå inde for... Men jeg ved da at mange af de Riva TNT2 32mbRam som ik koster er skid heller ikke holder i længden... Såå det er op til dig.. Betal for kvaliteten..
Avatar billede hotpop Novice
18. april 2001 - 20:50 #14
køb et Asus AGP-V7100 GeForce2 MX w./TV-Out. Det koster ca. 1000,- kr.
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 20:54 #15
prodic =)

køb dog et GeForce Ultra fra Gullimot (4500kr)
Avatar billede hotpop Novice
18. april 2001 - 20:59 #16
magnus you fool! ind i mellem skulle man tro du var på piller...
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 21:03 #17
neeej det er jeg ikke, og har aldrig rært hverken alkohol eller noget man kan ryge, og jeg begynder på den katolske engelske kostskole imorgen...
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 21:04 #18
hotpop du brude overveje at købe ultra kortet, det er hurtigt som en stiksav =)
Avatar billede hotpop Novice
18. april 2001 - 21:06 #19
mabnus> du er sgu for griner knægt!
ang. ultra-kortet: så kan det nok ikke betale sig med K6-2 400 MHz... Vel?
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 21:13 #20
du ku få to af dem for den samme pris som et ultra..så du skulle måske overveje at spare op til en ny computer (som jeg f.eks gør).
og knaasfis, hvis du gør det så håber jeg du er lidt mere heldig end jeg er..jeg må ingen gang få penge til et 250kr adsl fra wol. så jeg sidder her med mit lille lasat2 speed modem til 1200kr som jeg brugte jeg ved ikke hvor lang tid på at plage min farfar til. Nå men hotpop, vores \"forhold\" slutter desvære her, jeg bliver nemlig lukket =( så vi ses..når jeg er 40 og du er....... gammel nok =)
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 21:17 #21
NOOO!!!! forhold var vidst lidt forkert ordvalg!! jeg mener bekendtskab, eller sådan!
Avatar billede nielzdk Nybegynder
18. april 2001 - 21:19 #22
hehe...
Avatar billede hotpop Novice
18. april 2001 - 21:20 #23
tak for rettelsen, ingne misforståelser her for så får jeg nok tæsk af konen...
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 21:23 #24
ja, men det har jo ikke nået med mit ordvalg at gøre (slam)
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 21:28 #25
=)
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 21:30 #26
http://www.friserverplads.dk/stigers/ var det din hjemmeside? fordi så kunne jeg måske få mit link på..helst inde på børne siden =)
Avatar billede hotpop Novice
18. april 2001 - 21:34 #27
ja det er den gamle som jeg desværre ikke kan få fjernet da jeg ikke kan huske navn og kode og webhamster gider ikke svare på mails...
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 21:36 #28
oki =) webmasteres svare da på alle min mails, jeg skulle enda havde været \"spy\" =) jeg skulle få en liste over alle sider, og så skulle jeg tjekke om nogen af dem havde \"duller der slangede sig over skærmen\" på =)