Avatar billede jolly_jay Nybegynder
18. april 2001 - 19:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CHK filer

er der mulig hed for at lave f.eks FILE0000.CHK om til en normal fil igen, altså det den var før?

og kan man gøre sådan at scandisk ikke laver disse FILE0000.CHK filer men bare laver fixer filerne sp de behólder deres navn og bliver hvor de ligger??
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 19:51 #1
nej og ja
file0000.chk kan ikke laves om =( eller der findes ikke noget program der kan gøre det, endu

du kan sagtens sige scandisk ikke skal gøre det, du går ind under advenceret i scandisk og enten sætter du slet filer til koverter til filer eller lad ligge. =)
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 19:51 #2
nej og ja
file0000.chk kan ikke laves om =( eller der findes ikke noget program der kan gøre det, endu

du kan sagtens sige scandisk ikke skal gøre det, du går ind under advenceret i scandisk og enten sætter du slet filer til koverter til filer eller lad ligge. =)
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. april 2001 - 22:04 #3
Grunden til at filerne bliver lavet om til FILE000.CHK og bliver lagt i rod-mappen er at det ikke er muligt at se hvor filerne lå før.

Det er dog sjældent at de filer bliver brugt til noget - men det kunne jo godt være. Det plejer at være TEMP filer, som egentlig bare skal slettes, men ikke er blevet det, da programmet/Windows crashede.
Avatar billede jolly_jay Nybegynder
19. april 2001 - 11:16 #4
Kan man også gøre det når scandisk køre i staten af windows altså når det er lukket forkert ned??
Avatar billede jolly_jay Nybegynder
24. april 2001 - 11:04 #5
dfg