Avatar billede ntmaniac Nybegynder
27. april 1999 - 00:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Windows 98 Opstarts logo

Hvordan kan man ligesom i win95 ændre opstarts billedet i win98? hvis jeg ændrer lo.sys i win95 virker det men hvad skalder tili Win98
Avatar billede thoeger Nybegynder
27. april 1999 - 09:18 #1
Tror du ikke det er logo.sys du skal rette i!!!!!!
Avatar billede ruprect Nybegynder
27. april 1999 - 09:19 #2
Thoeger mener nok at det ikke er IO.sys du skal rette i men logo.sys

- Michael
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
27. april 1999 - 09:19 #3
jo sorry SMART ASS! det er det i win95 FJOLS men hvad er det i Win98 NAR!!!!!
Avatar billede jumper Nybegynder
27. april 1999 - 10:04 #4
io.sys er en opstarts fil, IKKE et billede. Selv smart ass...

Ret i logo.sys, længere er den ikke.

/Thor
Avatar billede dcasso Nybegynder
27. april 1999 - 10:59 #5
Hvad er problemet, du laver din logo.sys, men i stedet for at lægge den i c:\windows ligger du den i c:\.
Dermed overtager logo.sys, det opstartsbillede der ligger i io.sys.

Håber det hjælper
Avatar billede badguy Nybegynder
27. april 1999 - 13:16 #6
ntmaniac det er sgu da det samme med win 98
Avatar billede Slettet bruger
27. april 1999 - 19:25 #7
Helloooo???? - hva'... ntmaniac sover du ikke lidt i timerne??? - Hvis logo.sys ikke er i roden af harddisken skal du blot oprette den, og ændre den med et gfx program!!! - IO.SYS er IKKE et billede, og slet ikke opstartsbilledet!

//overload
Avatar billede stonie Nybegynder
27. april 1999 - 21:20 #8
Dohh......
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
29. april 1999 - 21:38 #9
Tak for hjælpen, og ja jeg dummede mig med dette spørgsmål men jeg vidste det ikke så... derfor eksperten sorry det med SMART ASS det var til thoeger vi kender hinanden en joke men tak!
Avatar billede nebrot Nybegynder
02. maj 1999 - 10:41 #10
I widows 98 er der ingen logo.sys fra starten. Det start logo der er indlæses fra io.sys; men du kan selv oprette en logo.sys med et andet opstarts billede, og du vil så få indlæst dette istedet for.
Avatar billede zeter Nybegynder
20. juni 1999 - 18:24 #11
FLOT FLOT.....MEN NÅR DU FØRST HAR BRUGT LOGO.SYS...  KAN DU IKKE FÅ ORIGINAL BILLEDET TILBAGE....