Avatar billede jimmiwj Nybegynder
14. oktober 2005 - 10:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Email signatur i Micorsoft 2002/XP

Der er lavet en signatur med billede oven over teksten. Når jeg vælger ny er det som det skal være, men hvis jeg vil besvar en mail så tager den ikke esignaturen med. og jeg har kontroleret at den er sat op til at medtage signatur ved besvarelse ?
Avatar billede espersen Novice
14. oktober 2005 - 11:48 #1
du bruger måske en exchangeserver  - husk i hvert fald også at vælge signaturen for øvrige konti (på samme faneblad som den med signaturer - lige over hvor du tilvælger og fravælger hvilken signatur der er standard)
Avatar billede espersen Novice
17. oktober 2005 - 18:03 #2
kaster et svar i tilfælde af det kunne bruges....
Avatar billede espersen Novice
19. oktober 2005 - 08:56 #3
har du testet det ?
Avatar billede espersen Novice
24. oktober 2005 - 09:22 #4
haft en god weekend ?
Avatar billede espersen Novice
27. oktober 2005 - 09:27 #5
virker det =
Avatar billede jimmiwj Nybegynder
24. november 2005 - 23:37 #6
lukker nu