Avatar billede insert_coins Nybegynder
18. april 2001 - 19:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Spraylogo til Cs

Jeg har et billed jeg skal have lavet til Spraylogo der skal kunne fungere i cs.
Avatar billede zycho Nybegynder
18. april 2001 - 19:05 #1
Lav det om til 256 farver (desværre)...Derefter laver du størrelsen om på billedet til 64*64 pixels.
Avatar billede zycho Nybegynder
18. april 2001 - 19:06 #2
Så lægger du billedet ind i dit half-life bibliotek (underbibliotek logos). Derefter vælger du dit logo i selve spillet...
Avatar billede zycho Nybegynder
18. april 2001 - 19:07 #3
whats wrong with my answer???

Prøv at forklare hvad det så er du er ude efter!!
Avatar billede insert_coins Nybegynder
18. april 2001 - 19:08 #4
undskyld....min computer fuckede lige...
Avatar billede zycho Nybegynder
18. april 2001 - 19:09 #5
Her er lige et svar, hvis det jeg skrev var i orden....
Avatar billede insert_coins Nybegynder
18. april 2001 - 19:10 #6
problemet er at det er en slags reklame som jeg vil bruge til min hjemmeside (thedaily.dk) så 64*64 duer ikke
Avatar billede insert_coins Nybegynder
18. april 2001 - 19:11 #7
Du kan se billedet her http://www.thedaily.subnet.dk/blogger.html

Det er det øverste logo....
Avatar billede cerwin Nybegynder
18. april 2001 - 19:15 #8
Der er ret nemt. Det eneste du skal gøre er at hente et program der hedder Wally. Download det her på http://www.e1c.dk/tomake.html og læs brugsanvisningen grundigt. Det er til at finde ud af - selv JEG kunne! :)
God fornøjelse.
Avatar billede insert_coins Nybegynder
18. april 2001 - 19:19 #9
Takker of bukker pænt......