Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. oktober 2005 - 17:37 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

sportsfisker.dk

Så er jeg ved at lægge sidste hånd på endnu et site.

www.sportsfisker.dk

Jeg kunne godt bruge en hurtig vurdering af design og funktionalitet. Hvad skal gøres anderledes, hvad er godt og hvad er skidt.

pft,
Mikael
Avatar billede trekkies Juniormester
13. oktober 2005 - 17:44 #1
Siden har mange fejl, se mere her:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.sportsfisker.dk/
og
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css2&warning=2&uri=http%3A//www.sportsfisker.dk/

I din "Hovedmenu" står der "Log ud", skal der ikke stå "Login" eller "Log ind"

Testet med Firefox 1.07
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. oktober 2005 - 17:46 #2
Siden er bygget op i postnuke... den kan som udgangspunkt ikke valideres af w3.org - så det har jeg valgt at blæse højt og flot på :)

Knappen skal hedde log ud. Men den skal naturligvis først være synlig, når man ER logget ind. Så den bliver rettet :)
Avatar billede trekkies Juniormester
13. oktober 2005 - 17:46 #3
Fin side, med fine farver, men dit logo's "Sportsfisker.dk" er lidt svært at se.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. oktober 2005 - 17:47 #4
Der ligger en lille liste over de fejl og mangler der ER konstateret her: http://www.sportsfisker.dk/index.php?module=pnForum&func=viewtopic&topic=8
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. oktober 2005 - 17:47 #5
logoet bliver lavet om... det var blot et jeg flikkede sammen på et kvarter. :)
Avatar billede trekkies Juniormester
13. oktober 2005 - 17:51 #6
Når at jeg prøver at registrer mig som bruger og ikke skriver noget, så får jeg denne fejl:
"FEJL: Denne e-mailadresse er allerede registreret"
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. oktober 2005 - 17:54 #7
Hmmm... og du bruger ikke én, der allerede er registreret?
Avatar billede trekkies Juniormester
13. oktober 2005 - 18:27 #8
Nej, for det er min egen mail adresse som jeg skriver :)
Avatar billede boxer Nybegynder
13. oktober 2005 - 18:54 #9
Tilmeldelsen forløb planmæssigt for mig. Det er iøvrigt en fin side :o)
Dog kunne jeg godt savne muligheden for at ændre password til noget jeg kan huske.

Jeg har hørt om en ny side der fortæller alt om fiskepladser på fyn. Er det denne side?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. oktober 2005 - 19:23 #10
Du kan godt ændre dit password. Du går blot ind under "Min Konto" og vælger "Ændre din info". Så kan du rette password nederst :)

Direkte link: http://sportsfisker.dk/user.php?op=edituser

Siden om fyn du nævner, er garanteret www.fynfisker.dk. Og den ER rigtig god. Alternativt er www.lystfiskeri.dk også god, når det kommer til fiskepladser. Direkte link http://lystfiskeri.dk/fiskepladsamt.asp?key=8
Avatar billede boxer Nybegynder
13. oktober 2005 - 19:35 #11
Du har ret - det var mig der ikke så ordentligt efter.

Takker for linksene. Dejligt at se at mit ynglingssted omkring Fåborg ikke er afsløret endnu ;o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. oktober 2005 - 09:29 #12
Hvor er det? ;)

(jeg fisker af og til omkring fåborg. Har af og til nogle weekendture, hvor vi bor på vandrehjmmet) :)
Avatar billede donfunk Nybegynder
14. oktober 2005 - 09:46 #13
Hvis man ser bort fra de tekniske vanskligheder og kikker på siden som sådan, syntes jeg at logoet er pænt men sportsfiker kunne måske nok stå med en nyance mørkere farve i den lyse ende af spectret i bogstaverne (ikke meget, bare lidt). Min første tanke efter at komme ind på siden var: 'Er det en forretning eller hva?' Adgang til evt. fangstrapporter bør nok tydeliggøres. Jeg kunne ihvertfald ikke lige finde dem og man skal vel ikke altid have pungen frem, når man besøger din side. For originaliteten af opbygningen er der ikke meget ros at hente, den ligner en anden side jeg har set før. Min hukommelse siger tv2's gamle hjemeside ... men hva'! Siden er pænere de linkede sider de andre kom med. Held og Lykke med den.
Avatar billede boxer Nybegynder
14. oktober 2005 - 10:23 #14
Nanoq > Jeg har sendt en mail til den adr. du angiver på din profil.
Knæk og bræk :o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. oktober 2005 - 21:24 #15
Så er der sket en del opdateringer. Hvad siger i nu? :)

anonym, tak for mailen :)
Avatar billede boxer Nybegynder
20. oktober 2005 - 08:20 #16
Velbekomme :o)