Avatar billede friiser Nybegynder
13. oktober 2005 - 12:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Simon Spies bussen

Hej Exp'er

Simon Spies havde en "speciel" bus som han brugte når han kørte rundt - bussen var en speciel bus med fadølsanlæg m.m. Jeg ved at man kan leje den, og ville hører om i kan hjælpe med at finde ud af hvor jeg kan leje den.

Der er 200 pointz at hente.

På forhånd tak...

~friiser~
Avatar billede fcjensendk Nybegynder
13. oktober 2005 - 13:30 #1
Avatar billede themom Nybegynder
14. oktober 2005 - 12:56 #2
overnævnte ditobud har den og den kan lejse...men da jeg spurgte om prisen fik jeg svaret:Hvad koster et hus????
Avatar billede themom Nybegynder
14. oktober 2005 - 13:20 #3
OK har fået endnu en mail fra:<pw@ditobus.dk>,som oplyser at det er afhængig af til hvad og hvor længe du vil leje bussen.