Avatar billede johncleese Nybegynder
13. oktober 2005 - 08:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Printer log fil!

Hej
JEg har en klient med almindelig bruger rettigheder som skal kunne se en log for hvad der bliver printet ud fra hans pc , men det er neværksprintere som er tilsluttet en printerserver der ligger på klientens så når der printes bliver det logget på printer serveren istedet. Mit spørgsmål er så.
Hvad kan man gøre for at gøre så klienten med almidelig bruger rettighed kan se en log over hvad der udskrives på pcen.?
Hvis ikke man kan sætte det op i windows , findes der så et alternativt software der kan gøre dette?
Avatar billede cbm30 Nybegynder
14. oktober 2005 - 08:08 #1
Avatar billede cbm30 Nybegynder
14. oktober 2005 - 08:13 #2
var lige hurtig nok. linket virker ikke prøv her istedet

http://www.czsolution.com/print_management/_vti_bin/shtml.exe/register.htm

claus
Avatar billede cbm30 Nybegynder
14. oktober 2005 - 08:15 #3
kører godt idag

du skal vælge den der hedder CZ print job report
Avatar billede johncleese Nybegynder
26. oktober 2005 - 11:40 #4
det virker ikke ordentlig. :( er der ikke en funktion i windows der kan gøredet så man ka se det i loggen??
Avatar billede johncleese Nybegynder
09. maj 2006 - 17:58 #5
est