Avatar billede jensost Nybegynder
12. oktober 2005 - 22:18 Der er 2 kommentarer

Placering af newsfeeder vha. css

Jeg ønsker at placere et felt med nyheder, som opdateres automatisk fra et andet site på mit site vha. css. Er det muligt?

Her ses hvilket felt jeg ønsker placeret:
http://www.cyclingworld.dk/index.php?p=feeder/feeder.php
Avatar billede olebole Juniormester
13. oktober 2005 - 00:42 #1
<ole>

Jeg er lidt i tvivl om, hvad du mener. Du skal bruge JavaScript til at importere det med - og derefter kan du placere det med CSS. Du kan ikke importere dem med CSS

/mvh
</bole>
Avatar billede jensost Nybegynder
13. oktober 2005 - 09:20 #2
For at vise nyhederne på mit site skal jeg indsætte en snip kode (jf. instruktion i det viste link). Det kan jeg fint få til at fungere når jeg styrer layout på en enkelt side vha. tabeller. Men jeg ønsker at styre mit layout via css, og vil i den forbindelse gerne kunne placere elementet på et bestemt sted på de sider, som baserer sig på css.