Avatar billede allan_s Nybegynder
12. oktober 2005 - 21:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Service Pack 2 og en 200 GB harddisk.

hey drenge, jeg har lige købt en ny harddisk en 200 GB IDE Maxtor harddisk, og har lige installede SP2 og den siger stadige at der kun er 127 GB på selvom den nu burde sige at der var 189 GB ligesom mine andre, altså jeg har 7 diske ialt og 3 udaf dem er 200 GB og de 2 af dem er S-ata og begge sata diske viser at der er 189 GB plads på mens den jeg lige har købt og bruger nu som C drev viser at den har 127 GB plads, kan jeg på nogen måde få den nye harddisk på 200 GB til at vise rigtigt uden at skulle til at formatere eller slette min partation?

Mvh. Allan Skjødt

[Points:200]
Avatar billede screem_brille Novice
12. oktober 2005 - 21:44 #1
du kan ikek gøre det uden 3 parts programmer, eller uden at lave en XP SP2 slipstreamed CD (så er der understøttelse allerede fra install på diske over 128GB)
Avatar billede allan_s Nybegynder
12. oktober 2005 - 21:47 #2
okay, men hvordan gør jeg altså, jeg skal bare have min disk til at give det plads som den er beregnet til.
Avatar billede screem_brille Novice
12. oktober 2005 - 21:50 #3
det kan du ikke bare, for du kan ikke udvide en partion med windows (med forbeholdf for dynamiste disk som bootdisken ikke kan være), så du skal bruge et program som f.eks partition magic fra symantec (men det koster lidt)
Avatar billede allan_s Nybegynder
12. oktober 2005 - 23:05 #4
jeg har fået det til at virke med partition magic fra symante, så send et svar og få dine 200 points! og jeg takker :)
Avatar billede screem_brille Novice
12. oktober 2005 - 23:10 #5
svar ;)
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 11:59 #6
brug for mere hjælp ?
Avatar billede allan_s Nybegynder
26. juni 2006 - 23:18 #7
Lukket