Avatar billede listetyven Nybegynder
12. oktober 2005 - 17:29 Der er 4 kommentarer

køb af musemåtte

jeg har fundet, på terashop.dk, en liste over kompatible måtter til logitech g5:

- ALLSOP Raindrop / Steel
- Corepad
- EYEpad
- IntelligePad
- Destrukt Pad
- Everglide TITAN
- Fatal1ty Pad
- Steelpad QCK/QCK+
- fUnc F-Series
- fUnc 1030 - MBA Limited
- GlidePad [alle]
- Stainless Pad
- Rantopad Aluminium
- Rantopad C2 / C4
- Rantopad P1 / P3 / P4
- Ratpadz Ratpad GS
- Ulti-mat
- Kryptec X-Board V2
- X-RAY Aqua
- XTrac Hammer

Hvilken en af disse måtter vil passe bedst til mit forbrug?
jeg vil komme til,at bruge musen til hovedsagelig gaming og selvfølgelig også lidt andet :)

jeg har i forvejen en steelpad S&S, men der står at den er "delvis kompatibel" !!

jeg kender, og har overvejet en steelpad QCK, men den er der jo så mange der har, og jeg vil da gerne have noget specielt!! :P

måtten skal helst være på størrelse med en S&S, hvilket vil sige:
27 Cm x 32 Cm x 0.2 Cm (BxDxH)

Håber der er nogen der kan komme med et forslag til hvad det skal være for en!! tak, på forhånd!!
Avatar billede bartz Praktikant
12. oktober 2005 - 17:38 #1
Det vil nok være bedst at oprette det her på xplayn.com eller sådan noget.. ikke mange herinde gå op i hvilken musemåtte de har :). tror jeg ikke :).
Avatar billede listetyven Nybegynder
12. oktober 2005 - 17:40 #2
hmm.. det kan du selvfølgelig have ret i... :,(
Avatar billede jumb0 Nybegynder
12. oktober 2005 - 17:51 #3
Jeg vil anbefale dig at købe en Icemat 2nd edition. den er stor og den er blevet kåret som bedste gamer mus af rigtig mange gamingcentre.
Avatar billede webdesigner Praktikant
12. oktober 2005 - 18:21 #4
Jeg vil anbefale Icemat ved god den ikke er på listen.
her en Mx1000 mener dog at det er samme optik som på G5

Husk dog at tage den sorte der kan være problemer med den transperente... Har dog selv ikke oplevet noget...
Såpiller BF2 CS:S og har ikke lag eler delay selv om det er wireless mus :)