Avatar billede danja82 Nybegynder
12. oktober 2005 - 15:29 Der er 4 kommentarer

lovligt at kopier cd til iso fil?

Hej

tænkte på om det er lovligt at lave et image af ens cder!? jeg har lavet en kopi af warcraft 3 da jeg ikk har cdrom drev på min bærbar.. spillet er orginalt.
Avatar billede screem_brille Novice
12. oktober 2005 - 15:32 #1
er der kopi sikring på så nej, dog i det her tilfælde ville jeg kontakte producenten og fremlægge dem problemet, og se om der ikke kunne findes en løsning indenfor lovens rammer (er ret sikker på at spilelt på en eller anden måde er kopisikret)
Avatar billede danja82 Nybegynder
12. oktober 2005 - 15:45 #2
hmm.. ja.. tror der er en kopi sikring på, kan nemlig ikk afspille filen, eller nå jeg starter spillet spørg den efter cden.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. oktober 2005 - 17:46 #3
jeg tror ikke du skal sætte dine forventninger for højt hvis du kontakter producenten.

De kan naturligvis ikke sidde og tage sig af så mange enkelt sager hver dag, og derfor vil svaret højst sandsynlig være et nej.

Men derfor skader det jo ikke at spørge dem.
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:54 #4
brug for mere hjælp ?