Avatar billede andersm Nybegynder
18. april 2001 - 16:08 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

webdesign hjælp

Jeg har et lille projekt, hvor jeg har brug for en god designer til lige at bruge en 3-4 timer på at lave en tom skabelon til et website dvs. lidt grafik og lidt html, i en stil ala www.synkron.com (prøv at gå ind under eksempelvis partnere i menuen i toppen for at se hvad jeg mener. Skabelonen skal indeholde knapper til de faste menupunkter,  og mulighed for at tilføje undermenupunkter som tekstlinks. Jeg skal så selv arbejde videre med opgaven i Frontpage 2000.

Jeg har ikke mulighed for at tilbyde 600 kr. i timen da sitet skal laves til en frivillig organisation men nærmere 100-200 kr. i timen.

Jeg bor selv i 8000 Aarhus C, men vi projektet kan nemt køres over nettet.

Skriv evt. lidt info med referencer og lign.

Jeg kan evt. kontaktes på amogensen@worldonline.dk for yderligere info.

Jeg sidder ved skærmen frem til 18:15 i dag onsdag, og igen imorgen torsdag efter 09:00.

PS. Jeg har desværre ikke icq yet, er lige hoppet ind på sitet for at se om jeg kan få sådan en konto oprettet.

Venlig hilsen
Anders Mogensen
Avatar billede klas Juniormester
18. april 2001 - 16:15 #1
Jeg er måske interesseret - reference www.cosmicweb.dk - Jeg bor selv i åbyhøj (Århus) :)

Har også smidt dig en mail.
Avatar billede andersm Nybegynder
18. april 2001 - 16:16 #2
kigger lå på dine refs, og vender tilbage om lidt
Avatar billede andersm Nybegynder
18. april 2001 - 16:26 #3
lå = lige
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2001 - 16:35 #4
Jeg er interesseret har sendt dig en mail.
Avatar billede brandy Nybegynder
18. april 2001 - 18:25 #5
Jeg er med! - Har sendt en mail til dig.

MVH

Andy Sørensen
[Brandy]
Avatar billede brandy Nybegynder
18. april 2001 - 18:27 #6
Glemte lige referencer--> http:/www.andys.dk
- både samling af bannere til folk på eksperten, samt portfolio og photoshop galleri.

[Brandy]
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. april 2001 - 22:20 #7
Jeg vil gerne udarbejde en skabelon til dig til en fornuftig pris i det leje du nævner.

www.nil.dk
info@nil.dk
Avatar billede staz Nybegynder
19. april 2001 - 08:39 #8
Har afsendt en mail.

---- Staz ----
Avatar billede andersm Nybegynder
19. april 2001 - 11:11 #9
Takker for den enorme respons. Jeg er lige ved at kigge emails igennem og se på jeres refs. og vender tilbage med besked til alle der har sendt en mail, imorgen fredag inden 15.

Venlig hilsen
Anders Mogensen
Avatar billede andersm Nybegynder
20. april 2001 - 15:01 #10
den bliver altså lige 17-18 inden jeg får tid til at maile ud til jer.

VH
Anders
Avatar billede klas Juniormester
20. april 2001 - 15:05 #11
Jeg må desværre trække mit tilbud tilbage da jeg ikke får tid de næste par uger.
Avatar billede ipcmrntit Nybegynder
21. april 2001 - 12:57 #12
Jeg har sendt dig en e-mail ang. webløsningen.

/Peter Hansen
Avatar billede andersm Nybegynder
21. april 2001 - 15:07 #13
Jeg har fundet de folk jeg skal bruge til opgaven. Tak for den store respons. Det holder!

Venlig hilsen
Anders

Spørgsmål lukket points uddelt.