Avatar billede andyand Nybegynder
12. oktober 2005 - 12:35 Der er 2 kommentarer

.NET freelancer søges

Procontra søger pronto en billig .NET programmør til haste sag.
Du skal kunne fremsende os faktura for dit arbejde.
Du skal have erfaring fra tidligere løste .NET jobs.
Opgaven er et salgsindrapporterings system.
Vi har brug for at du deltager i udviklings møde ASAP!
Kontakt Procontra's Anders Bakfeldt nu på mobil 40324797
Avatar billede retry Nybegynder
13. oktober 2005 - 19:05 #1
Kender du "projekt-trekanten": kvalitet - leveringstid -pris

Den virker således:
Skal det være hurtigt, så bliver prisen højere eller kvaliteten ringere.
Skal det være godt, så bliver prisen højere eller leveringstiden længere.
Skal det være billigt, så bliver leveringstiden længere eller kvaliteten ringere.

Du vil have det billigt og hurtigt, dvs. du må regne med, at resultatet bliver noget bras.
Avatar billede andyand Nybegynder
14. oktober 2005 - 16:13 #2
køb en mundkurv