Avatar billede -42- Nybegynder
12. oktober 2005 - 09:55 Der er 3 kommentarer

Forskel på sorenson squeeze 4.2 og Wildform On2 Flix Pro

Er der nogle der ved noget om den kvalitetsmæssige forskel på de to produkter??

Har ellers altid brugt sorenson, men tænder lidt på det med vector output i flix
Avatar billede lyden Nybegynder
14. oktober 2005 - 15:58 #1
Flix Pro er absolut et lille godt stykke kreativt værktøj, netop på grund af vector output ;o)
Avatar billede -42- Nybegynder
14. oktober 2005 - 16:03 #2
Det jeg tænker på, er, om der er forskel i videokomprimeringen?
Avatar billede lyden Nybegynder
14. oktober 2005 - 16:03 #3
Det ved jeg ikke, sorry