Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
12. oktober 2005 - 09:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor kommer exe.config fra?

Jeg sidder med en solution som ikke er lavet af mig selv. Mail som solutionen hedder er skrevet i Visual Studio.

Når jeg builder denne solution genereres der, sammen med Mail.exe filen, en Mail.exe.config.

Mit spørgsmål er så hvor eller hvorledes angiver man at denne fil skal genereres. Jeg har ledt i properties for projektet men har ikke været i stand til at finde noget der.

Håber der er en som kan hjælpe...
Avatar billede perlund Nybegynder
12. oktober 2005 - 09:03 #1
I projektet er der en App.Config fil. Det er denne, der bliver til [projectname].exe.config.
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
18. oktober 2005 - 12:35 #2
Tak for hjælpen og undskyld det tog så længe, smid et svar så du kan få dine points
Avatar billede perlund Nybegynder
18. oktober 2005 - 12:46 #3
svar:)