Avatar billede simborn Nybegynder
11. oktober 2005 - 19:41 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Den går til siden når jeg spiller?

Hejsa! .. Jeg har lige fået spillet "Final Fantasy VII"
men når jeg vil spille det får den lige pluslig til siden (Venstre) ..
Og jeg kan bare ikke finde ud af hvad der er galt!!

//Daniel
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. oktober 2005 - 19:47 #1
altså når du spiller, spillet, rykker skærmen over til venstre på skærmen.. har jeg forstået det rigtigt.??

Hvilken opløsning kører spillet i.?

prøv at sæt din skærm til samme opløsning, og juster billedet på selve skærmen..O)
Avatar billede simborn Nybegynder
11. oktober 2005 - 19:50 #2
Nej.. Det er selve personen man er ;).. Sidst jeg prøvede var engang jeg spillede noget GTA ,, Den "Spiller" man er ,, Det er den der går til venstre , ;)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. oktober 2005 - 19:52 #3
altså karakteren i spillet, bliver ved at gå til venstre..?

er der en knap på dit tastatur der sidder fast, eller har du andre spil-pads tilsluttet, så pil dem fra..?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. oktober 2005 - 19:56 #4
er det trådløst tastatur, så sørg for at der ikke kan komme noget i vejen for signalet.. fjern evt. højtalere fra receiveren.
Avatar billede simborn Nybegynder
11. oktober 2005 - 19:58 #5
Nej, Knappen sidder ikke løst.. Prøver lige igen .. Flytter lige senderen ;)
Avatar billede simborn Nybegynder
11. oktober 2005 - 20:03 #6
Nej.. Ham opfører sig stadig som en eller anden "Idiot" :/
Avatar billede simborn Nybegynder
11. oktober 2005 - 20:08 #7
Nå slukker computer ! ..
Alle er velkommene til at skrive så jeg kan prøve mig frem i morgen..

Håber bare det er et spasserflip min PC har idag ..
Og så den er rask til i morgen
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. oktober 2005 - 20:18 #8
det håber vi så..O)
Avatar billede spif2001 Nybegynder
11. oktober 2005 - 20:29 #9
Bare for sjov skyld...

Hvis det bliver ved, så lån et keyboard af en ven og prøv at slutte det til i stedet for. Så kan du i det mindste finde ud af om det er tastaturet der driller eller ej.
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. oktober 2005 - 21:58 #10
har du en trådløs mus der er sluttet til via USB ? prøv pil den ud når du starter spillet op og sæt den i når du er inde i spillet igen.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. oktober 2005 - 23:05 #11
eller slet enheden i enhedshåndtering og genstart
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. oktober 2005 - 23:10 #12
problemet er vidst også i Fifa spillet, og der er det vidst fordi den opfatter musen som et joypad (lyder det logisk? )
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. oktober 2005 - 23:13 #13
skal den må calibrares..?
eller blot ha´den rigtige driver..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. november 2005 - 19:02 #14
Fandt du ud af det..??
vær sød at lukke.
smider et svar.O)
Avatar billede simborn Nybegynder
24. maj 2006 - 08:32 #15
Det skal lige siges at jeg fandt ud af det..
Det var musen der var problemet, spiller nu med joyspad :-)