Avatar billede 2mmy Nybegynder
11. oktober 2005 - 17:03 Der er 5 kommentarer

windows nt

hey

jeg har et problem med en bærbar der er installeret windows NT på den, men vil gerne have win98 på den, har så prøvet at smide en start diskette i, for at formatere den den vej igennem og derefter installere 98, men når man så starter den op med start disketten siger den bare fjern diketter og medier fra drev, hvad er problemet og hvad kan jeg gøre?

På forhånd tak
Avatar billede majsmarken Nybegynder
11. oktober 2005 - 18:51 #1
GENERELT: Der vil komme mere/bedre feedback i denne tråd hvis du også selv gav feedback i dine tidl. spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=2mmy&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - pt 20 åbne/uafslutttede - ikke populært...

En del eksperter her på Eksperten.dk undertrykker (kommentar(besvarer ikke) personer med for mange 'hænger' spørgsmål - som her...

Vejledning -> http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede majsmarken Nybegynder
11. oktober 2005 - 18:53 #2
Hvad sker når du "smider en start diskette i" putter ?

Er det er 'rigtig' Win98 startdiskette ?

ellers kan' de sakses fra http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm (US format)

Derfra skal du så rulle FDISK, FORMAT, osv..
Avatar billede 2mmy Nybegynder
11. oktober 2005 - 19:27 #3
kan jo ikke give point når der kun er givet kommentar elle problemet ikke er løst etc. men vil da gå listen igennem og se.. tak for det.

sker bare det at den siger at jeg skal fjerne disketter og medier, prøvede med en anden startdiskette som ikke virkede, for der sagde den at det var en ugyldig systemdisk
Avatar billede majsmarken Nybegynder
11. oktober 2005 - 19:36 #4
Vær _helt_ sikker på at det i BIOS er sat til at BOOTE på Diskettedrev først ???
Avatar billede majsmarken Nybegynder
11. oktober 2005 - 19:39 #5
Generelt:
... en hel del af dine spm. er der kommet en del kommentar indlæg (normalt i første omgang) og derefter er du aldrig vendt tilbage ?

Hvordan tror du at det bliver opfattet ?
Derfor kan det bliver opfattet som spild at tid at skrive til dig...