Avatar billede blakoe Nybegynder
11. oktober 2005 - 11:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Stemme til TomTom3

Er der nogen, der ved hvor man kan hente en dansk stemme til TomTom3? Jeg ved, der er mulighed for det på tomtomuser.dk, men jeg synes det er lidt dyrt at betale 199 kr. bare for at hente en stemme. Er der andre (billigere) sites?.
Hvis nej, hvad med en behagelig stemme på engelsk?
Avatar billede logsuppe Nybegynder
11. oktober 2005 - 11:12 #1
Den billigste måde, er da vist at hente den på ulovlig vis... Så har jeg heller ikke sagt mere!
Avatar billede peet49 Nybegynder
11. oktober 2005 - 11:18 #2
logsuppe->Det er vist ikke i ekspertens ånd, at henvise til, at hente noget ulovligt.
Avatar billede logsuppe Nybegynder
11. oktober 2005 - 11:18 #3
nej, ved jeg godt!
Avatar billede peet49 Nybegynder
11. oktober 2005 - 11:21 #4
Du burde have formuleret det således-den billigste måde er, at hente det på en alternativ side/måde
Avatar billede perk12 Nybegynder
11. oktober 2005 - 11:30 #5
Jeg kan kun anbefale dig at melde dig ind på Tom Tom user.
Udover at du kan hente flere forskellige danske stemmer, er der en masse andet godt at downloade til din TT 3. Du kan fx også hente en masse forskelline POI`er.
Derudover er der altid hjælp at hente, hvis du skulle få problemer med din PDA.
Avatar billede blakoe Nybegynder
11. oktober 2005 - 15:38 #6
Hvad med stemme på engelsk. Findes der en billig/gratis udgave?
Hvis en af jer allerede har hentet en sådan, må vedkommende da gerne sende den til mig på blakoe@dk2net.dk
Avatar billede djeclemen Nybegynder
21. oktober 2005 - 01:31 #7
Du kan hente stemmer på www.tomtom.com bare lav en bruger, så kan du hente en mande og en dame stemme gratis.
Avatar billede blakoe Nybegynder
06. oktober 2006 - 18:12 #8
k
Avatar billede djeclemen Nybegynder
06. oktober 2006 - 18:24 #9
Hvad var der lige galt med mit svar???
Avatar billede blakoe Nybegynder
06. oktober 2006 - 21:02 #10
Øh, det fejlede sådan set ikke noget, hmmmm...
Men jeg opdagede bare at der var nogle spørgsmål jeg ikke havde fået lukket, så jeg tænkte ikke nærmere på det. Hvordan får jeg givet dig pointene? Oprette et nyt "spørgsmål"?
Avatar billede snowball Novice
13. oktober 2006 - 19:17 #11
blakoe: Ja, du kan give djeclemen point ved at oprettet et nyt spørgsmål med titlen "Point til djeclemen". I det nye spørgsmål skriver du linket til dette spørgsmål og nævner at der er derfor pointene gives. Til sidst skriver du så linket til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål :)

Snowball / CoAdmin