Avatar billede micos Nybegynder
11. oktober 2005 - 09:48 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

hjælp til banner-logo på shop

Hej,

Ville høre om der var nogle der kunne hjælpe med at lave et banner/logo til www.alarmbasen.dk ...
Avatar billede mattbaker Nybegynder
11. oktober 2005 - 09:53 #1
Størrelse på baneret?

-MattB
Avatar billede bill20 Nybegynder
11. oktober 2005 - 10:41 #2
Avatar billede micos Nybegynder
11. oktober 2005 - 14:04 #3
mattbaker -> skal dække det hele øvert i toppen (se evt. shop) næsten som nuværende banner (mangler lidt på højre side)

bill20-> tak, nu har jeg lagt banneret på shoppen, men synes ikke helt den passer derind - måske lidt mørkere farve, hvad synes du selv ?

Det ville være super fedt hvis man også kunne indsætte et logo på højre/venstre side af banneret..
Avatar billede Kengun Praktikant
11. oktober 2005 - 14:08 #4
http://www.kengun.com/eksperten/654980.jpg (mit klistermærke fjernes hvis du kan bruge banneret)
Avatar billede micos Nybegynder
11. oktober 2005 - 14:17 #5
kengun-> synes det passer godt ind - det kan ihvertfald bruges hvis ikke der kommer andre bannere - hvis du kan fjerne "klistermærket" vil det være super..

banneret er uploadet på shopppen.. Synes dog at den er lidt kort (højre side)
Avatar billede Kengun Praktikant
11. oktober 2005 - 14:21 #6
Hva mener du med kort? Den fylder da helt ud til siden? 8| (fjærner klistermærke når/hvis poits er overføret)
Avatar billede Kengun Praktikant
11. oktober 2005 - 14:33 #7
kort; tænker du på banneret eller på websiden? Banneret har samme størrelse 881x116 som det banner du hadde der først.
Avatar billede micos Nybegynder
11. oktober 2005 - 14:35 #8
Avatar billede Kengun Praktikant
11. oktober 2005 - 14:40 #9
heh, men det er fordi du bruger højere skærmopløsning end 1024x768. Også de andre bannere hadde det her "problem". Men dit orginale banner kunne man ik se det fordi det hadde hvid baggrund. Men jeg kan da sagtens strække det. Hvor langt ønsker du det?
Avatar billede Kengun Praktikant
11. oktober 2005 - 14:41 #10
en anden løsning kan være at fylde cellen hvor banneret sidder med samme baggrundsfarve som banneret har.
Avatar billede Kengun Praktikant
11. oktober 2005 - 14:45 #11
kender ik dit cms-system men måske du også kan tvinge siden til at være en speciel bredde?
Avatar billede micos Nybegynder
11. oktober 2005 - 14:51 #12
det er rigtigt, når jeg kører 1024 x 768 ser det fint ud - giver cellen en baggrundsfarve(som på banneret).. det bliver nok løsningen...

Nu hvor du er så god til at lave disse bannere, kunne du så ikke lave et par andre eksempler, små ændringer - (anden skrifttype etc)..

skal nok give points uanset om det bliver dine bannere jeg vælger - dem har du allerede fortjent :-)
Avatar billede micos Nybegynder
11. oktober 2005 - 14:52 #13
Det er oscommerce jeg benytter
Avatar billede bill20 Nybegynder
11. oktober 2005 - 14:53 #14
Joo den var lidt for mørk. en ny.
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/654980.html

Mvh.
*Bill
Avatar billede Kengun Praktikant
11. oktober 2005 - 14:54 #15
ok, jeg kan godt forsøge at lave et par andre eksempler. Hvor god jeg er til at lave bannere kan du se her: www.kengun.com ;) - Her er så dit banner uden mit klistermærke: http://www.kengun.com/eksperten/654980-x.jpg
Avatar billede micos Nybegynder
11. oktober 2005 - 15:25 #16
kengun - 200p er tildelt til dig..

bill20 -> svar venligst her http://www.eksperten.dk/spm/655091 og du vil få tildelt 100p - håber det er iorden..
Avatar billede micos Nybegynder
14. oktober 2005 - 12:09 #17
kengun -> laver du andre bannere som lovet ? kunne nemlig godt tænke mig en anden banner..
Avatar billede roenving Novice
06. november 2005 - 07:10 #19
>>micos, det er ikke i orden at tildele mere end 200 point for et spørgsmål, så enten skal kengun afstå fra nogle af sine point, bill20 betale tilbage, eller også deaktiverer jeg hele banden !-)
Avatar billede Kengun Praktikant
06. november 2005 - 11:20 #20
http://exp.dk/spm/662168 - Håber du er fornøjd Roenving. *htmf*
Avatar billede roenving Novice
07. november 2005 - 12:37 #21
Fornøjelse er jo ikke noget, der indgår i administration, selv om jeg da et par gange har været glad for at have muligheden for at smide nogle af de værste drønnerter ud !-)

-- til gengæld er det jo en anelse tåbeligt, at I ikke lige vejleder en bruger, der ikke helt har forstået nogle af reglerne ...

-- så jeg ser ingen grund til, at der skulle være nogen fornærmelse i spil, og håber, at I også i fremtiden vil medvirke til, at Eksperten er et sted, hvor man kan få god og hurtig hjælp !o]