Avatar billede kevinrindom Nybegynder
10. oktober 2005 - 21:45 Der er 5 kommentarer

Logo forstørres

hej, jeg skulle lige høre om det var mulig at få det er her logo til at blive i 800*600 ved at tegne den op igen ???

og vis der er nogen der vil gøre det for mig ?

Logo: http://www.daff.dk/klub/pic/k2p1.gif

Hilsen Kevin Rindom
Avatar billede amx_dk Nybegynder
13. oktober 2005 - 09:31 #1
Ja det er da muligt, men det vil tage pænt lang tid.  er du helt sikker på at det er noget der er nødvendigt
Avatar billede kevinrindom Nybegynder
13. oktober 2005 - 15:27 #2
ja det er det. det er min klub og logoet er taget fra noget vi ikke kan finde igen og vi skal bruge det til mega både spiller dragter og hjemmeside osv.
Avatar billede amx_dk Nybegynder
19. oktober 2005 - 13:53 #3
jeg har prøvet. det er desværre for småt til at jeg kan få noget godt ud af det. beklager
Avatar billede amx_dk Nybegynder
19. oktober 2005 - 13:54 #4
ps. 30 er nok også lige i undekanten for sådan en SVÆR opgave ;-)
Avatar billede kevinrindom Nybegynder
19. oktober 2005 - 16:57 #5
det er okay :) tak for at du har prøvet :)