Avatar billede pmejer Nybegynder
10. oktober 2005 - 18:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forkert skrivebord vises efter ændring af password

Hej kloge hoveder.
Jeg har oprettet en ny bærbar i mit domæne, men til en eksisterende bruger. For at kunne gøre dette, blev jeg nødt til at ændre password for brugeren. Nu sidder brugeren med sin gamle PC, og har logget ind i med sit nye passwrd, og kan ikke se sit gamle skrivebord. Han kan heller ikke finde det under //documents and settings.

Hvordan får jeg fremskaffet hans skrivebord, og hvad har jeg gjort forkert?

Any comments / suggestions, please

Tak

//Peter
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. oktober 2005 - 19:59 #1
GENERELT: Hvis du lige giver feedback/lukker/point-uddele i dine tidl. spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=pmejer&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - pt 11 åbne/uafsluttede - ikke populært...
Så vil der være bedre tendens til at andre vil give feedback idenne tråd ...

En del eksperter her på Eksperten.dk undertrykker (kommenter/besvare ikke) personer med for mange 'hænger' spørgsmål - som her...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. oktober 2005 - 20:00 #2
Tips(?):
Check lige at C:\Documents and Settings\* ikke er en skjult/hidden mappe/folder som
brugeren ikke kan se/bruge andres ...
Avatar billede pmejer Nybegynder
26. juni 2006 - 12:11 #3
Tak
Avatar billede pmejer Nybegynder
26. juni 2006 - 12:22 #4
Tak