Avatar billede f.greibe Nybegynder
18. april 2001 - 13:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

skifte pauseskærm i NT før logon

Hvordan skifter jeg pauseskærm i NT før logon
jeg har en pauseskærm som skal være ens for alle brugerer , det går også meget godt . Men når der ikke er en bruger logget på maskinen kommer Windows standard pauseskærmen hvordan ændre jeg det så det også er min egen pauseskærm også før logon
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2001 - 13:53 #1
Den skal du vist nok ændre under admin brugeren.
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. april 2001 - 16:05 #2
Er det ikke \"default\" user, som har denne pauseskærm? Det mener jeg.
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. april 2001 - 22:24 #3
I Windows 2000 ligger værdien i denne nøgle i registreringsdatabasen:

HKEY_USERS\\.DEFAULT\\Control Panel\\Desktop

Hvor du skal rette værdien \"SCRNSAVE.EXE\" om til navnet på filen af den screensaver du vil bruge. Den står sikkert til \"logon.scr\" lige nu.

Håber det er det samme i Windows NT!
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. april 2001 - 22:27 #4
Så tror jeg nok at \"ScreenSaveTimeOut\" indeholder værdien for hvor lang tid der går, før screensaveren starter.. jeg har dog ikke testet dette, men det passer meget godt med at i min, står der \"900\", og 900 sekunder svare til 15 minutter, som min screensaver også står til! :)
Avatar billede f.greibe Nybegynder
20. april 2001 - 09:50 #5
Hej Goulduck
Og Tak for din hjælp det er det samme i NT Takket være din hjælp er jeg kommet et stykke vidre
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. april 2001 - 11:36 #6
Jammen, det glæder mig ... :-)