Avatar billede grundstad Nybegynder
10. oktober 2005 - 13:46 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

kan ikke fjerne nogle af netkort-driverene

køre XP den finder jo selv netkortet, men nu har jeg 6 driver jeg ikke kan slette, og maskinen kan kun starte op i fejlsirkret tilstand. til at starte med var der kun fire dem deaktiveret jeg og så kunne maskinen starte alm. op. men nu er der ikke noget der virkker, vil helst ikke slette den, så er der en løsning.
har prøvet alt også som admistrator.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. oktober 2005 - 13:54 #1
er det onboard.?
hvad sker der hvis du tager kortet ud af maskinen.?
prøv everest, hvis du for den op at køere, det kan fortælle dig om kortet..O)
http://www.lavalys.hu/downloads/everesthome151.exe

og har du prøvet systemgendannelse..?
Avatar billede grundstad Nybegynder
10. oktober 2005 - 13:58 #2
det er ikke onboard og ja jeg har prøvet at tage det ud og prøvet at sætte et andet i men uden held, jeg for at vide at de måske bruges af noget andet når jeg prøvet at fjerne dem.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. oktober 2005 - 14:05 #3
Pyt med det..tag det ud, og slette alle netværkskort i enhedshåndtering, slet temp mappen,installer Everest, sluk maskinen og sæt det i igen.
Start Everest, og tryk på pc-opsummering, og find dit kort. Og hent en ny driver.
Check i bios, om det skal aktiveres.. hvis det ikke virker.O)
Avatar billede grundstad Nybegynder
10. oktober 2005 - 14:33 #4
jeg kan ikke slette nogle netwærkskort overhovdet, og kan kun starte op i fejl sikkret tilstand, jeg forstår bare ikke hvorfor jeg ikke for lov at slætte dem, og heller ikke det jeg lige har taget ud af maskinen ????
Avatar billede grundstad Nybegynder
10. oktober 2005 - 14:49 #5
her er hvad jeg ikke kan slette: Direkte Parallel/Realtek PCI Ethernet netwærkskort miniport packet 3 stk / van-miniport ip / van-ip miniport packet / van-L2T P/ van-PPPOE / van-PPTP
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. oktober 2005 - 15:09 #6
altså i enhedshåndtering.??
Avatar billede grundstad Nybegynder
10. oktober 2005 - 15:10 #7
ja det er jo det jeg prøver at sige/skrive. ?????
Avatar billede grundstad Nybegynder
10. oktober 2005 - 15:14 #8
den viser 9 kort selv om jeg ikke har et i.
den startede med 3 stk og gå i blå skærm når man skulle starte, dem deaktivetet jeg så var der ikke noget et stykke tid, men nu er den helt gal
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. oktober 2005 - 18:00 #9
har du overvejet en repair..?
Avatar billede grundstad Nybegynder
15. oktober 2005 - 11:55 #10
har slettet og startet forfra. der er noget galt med min harddisk ?.
har sat en anden i og nu virkker alt igen.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. oktober 2005 - 11:58 #11
underligt..
Men godt du fik det løst.O)