Avatar billede forvirret Nybegynder
10. oktober 2005 - 12:33 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Thermaltake TR2 M3 køler

Lige et hurtigt spørgsmål..

Har købt ovenstående køler, men i bunden af den, sidder der en kobberplade som dækker hele bunden, hvis jeg sætter den på min cpu har de ikke direkte kontakt med hinnanden. Hvilket er ret skidt ik ?
Jeg har en socket A computer, og der står den understøtter socket A, Hvad sker der her så ? har jeg købt forkert ind, for den kan ikke passe på. Eller er der et eller andet smart trick jeg ikke har luret ? Og da den fulgte med sammen med min 3000+ Barton synes jeg det er underligt den ikke kan passe til min socket.
Avatar billede john.doe Nybegynder
10. oktober 2005 - 18:10 #1
Den skal passe.
Du må gøre et eller andet forkert,
har selv den samme køler dog på en Barton 2800.
Avatar billede bjarke_g Nybegynder
10. oktober 2005 - 18:40 #2
Der er normalt gerne en brugsvejledning med til en køler...
Prøv at kig den igennem

Er du evt. sikker på at du vender den rigtig, så forhøjningen af din sokkel ikke kommer i vejen ?
Avatar billede forvirret Nybegynder
11. oktober 2005 - 01:04 #3
Ahh.. der må være gået noget galt her.. sad og læste en andmeldelse af køleren, kan se på billeder at der burde være den ene cm fri af kobber, men det er der ikke på den jeg har fået.
Det var da grimt, må lige ringe og høre hvad de har haft gang i.

Lige et spørgsmål til, Hvilken køler har jeg så fået når kobberpladen fylder hele bunden, hvad socket hører den så til ?
Avatar billede bjarke_g Nybegynder
11. oktober 2005 - 11:50 #4
Ud fra TT's hjemmeside kan jeg se hvordan køleren ser ud.. Og kan heller ikke lige se hvordan du kan få den til at passe på din soocket A, fordi den ikke har den fræsefuge som en normal socket A har..
Avatar billede forvirret Nybegynder
14. oktober 2005 - 04:44 #5
Det skulle være denne her køler som jeg har bestilt, men har fået en hvor kobberpladen fylder det hele istedet

http://www.tweakup.dk/article/224/dk/