Avatar billede itonly Nybegynder
10. oktober 2005 - 11:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad fanden har jeg trykket på?

Jeg sidder med DW... har trykket på et eller andet!!! Men ved ikke hvad. Kan kun se siden i Design view og selvom jeg i "view" menuen siger at jeg vil se både og, så sker der ikke en fis?!?

HJÆLP!! AKUT!!
Avatar billede jokkejensen Novice
10. oktober 2005 - 12:27 #1
træk lidt i viduerne.. du har sikkert "kørt" den slider helt til bund..
Avatar billede itonly Nybegynder
10. oktober 2005 - 12:27 #2
Det er som om at den kun tillader at jeg ser siden i "design view".... Lige meget hvor meget jeg klikker, så står den helt stille!!

GOD DAMMIT.... jeg vil se koden :( Hjælp mig nu... please!

/J
Avatar billede itonly Nybegynder
10. oktober 2005 - 12:29 #3
Nope... den er slet ikke på siden!? Altså den "slide" man hiver i... Anyways - hvis jeg udelukkende vælger code view, så burde jeg jo se det med det samme, men som sagt, så snart jeg vælger "code view" springer den selv med det samme retur på "design view"... "meget mærkeligt firma"!!
Avatar billede itonly Nybegynder
10. oktober 2005 - 12:32 #4
Hvis jeg går op i Window > others > code inspector - så kan jeg se koden, men vil jo gerne ha' det som jeg plejer... :(
Avatar billede itonly Nybegynder
10. oktober 2005 - 12:46 #5
Kom nu... I får flere point!!! :)
Avatar billede dacapo Nybegynder
10. oktober 2005 - 13:05 #6
Har du prøvet at gå op i edit og trykke undo til du kommer tilbage
Avatar billede itonly Nybegynder
10. oktober 2005 - 13:18 #7
Det kan jeg jo ikke når dokumentet er lukket! Jeg har jo også genstartet programmet gentagne gange i håb om at den ville resette og gå tilbage til de indstillinger den startede med, men ak!!

/J
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
26. oktober 2005 - 14:48 #8
har du fundet ud af det

Du kan jo bare klikke på knappen hvor du kun kan se koden.
Avatar billede itonly Nybegynder
27. oktober 2005 - 10:57 #9
Hej du

Det er jo det der VAR hele problemet! Jeg KAN IKKE se Code view funktionen. Lige gyldigt hvor mange gange jeg trykker på skidtet!

Tror min MAC har noget virus af en art. Mit Photoshop laver os ballade. Mit DW er dog tilbage på normal vis. Aner IKKE hvad der er sket!