Avatar billede burgers Nybegynder
10. oktober 2005 - 11:51 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Firmalogo

Jeg skal have bikset et firmalogo sammen, og håver der sidder et par kreative sjæle derude, som kan være behjælpelig hermed. Firmaet hedder "Flush PR" og laver PR for diverse pokersites i Danmark og udlandet. Derfor må der gerne være lidt "poker" over logoet hvis muligt.
Avatar billede iandersen Nybegynder
10. oktober 2005 - 12:20 #1
Tegn et logo med to *ES-kort, saa folk de sympatisere med kortspil, og derefter en cirkel rundt om de to kort, hvori du skriver FLUSH MARKETING/PR og saa et slogan :)
Avatar billede burgers Nybegynder
10. oktober 2005 - 12:27 #2
Hvis jeg selv kunne lave det, ville jeg jo ikke have skrevet i dette forum.
Avatar billede miss-g Seniormester
10. oktober 2005 - 13:25 #3
Avatar billede bill20 Nybegynder
10. oktober 2005 - 13:40 #4
Avatar billede weblex Nybegynder
10. oktober 2005 - 13:52 #5
Avatar billede burgers Nybegynder
10. oktober 2005 - 13:58 #6
Tak for budene indtil videre. Det må gerne være meget stilrent. Umiddelbart er miss-g's bud nærmest, men den rammer stadig ikke helt plet. Fint med ideen med kortene, men der mangler et før det er en flush :-)

Håber på et par bud mere.
Avatar billede miss-g Seniormester
10. oktober 2005 - 14:11 #7
Hæ hæ - har aldrig spillet poker, men nu har jeg sat et kort mere på ;-)
Avatar billede burgers Nybegynder
10. oktober 2005 - 14:15 #8
Vil du prøve at lave et ekspempel, hvor baggrunden er en stor spar, og hvor der står Flush PR henover?
Avatar billede miss-g Seniormester
10. oktober 2005 - 14:44 #9
Det blev til et hurtigt bud... kan være jeg har mere tid til at nusse med det senere *S*
Avatar billede weblex Nybegynder
12. oktober 2005 - 20:51 #10
Avatar billede miss-g Seniormester
21. november 2005 - 00:50 #11
Jamen du må sige til hvis vi skal fortsætte her...
Avatar billede burgers Nybegynder
21. november 2005 - 15:24 #12
Please do so...
Avatar billede burgers Nybegynder
08. december 2005 - 04:46 #13
lukket - har endnu ikke fundet det rigtige desværre.