Avatar billede mc4you Nybegynder
10. oktober 2005 - 11:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

redigere PDF filer

Hej.  Jeg kunne tænke mig at vide om der findes billigere alternativer til Adobe Acrobat til at oprette og rette i PDF filer ?

Hvilke (gerne freeware / shareware)?
Avatar billede jkrons Professor
10. oktober 2005 - 11:16 #1
Der findes masser til at oprette, fd CutePDF eller PDF995, men om der også findes programmer, der kan rette i PDF filer er jeg ikke sikker på.
Avatar billede jpvj Nybegynder
10. oktober 2005 - 11:20 #2
PDFmachine. www.pdfmachine.com.

Findes i en udgave, hvor der først kommer reklame i PDF filen når man benytter avancerede funktioner.

Mht. redigering, er det ikke normalt at redigere i en PDF fil (ok - sætte noter, makering mv.). Hvis du vil redigere rigtigt i filen, kan den ex. åbnes i adobe illutrator.
Avatar billede mc4you Nybegynder
10. oktober 2005 - 14:01 #3
Det er kun et brevhoved der skal rettes i ganske få dokumenter een gang om måneden, så vi vil ikke investere 2500 kr. i Adobe Acrobat
Avatar billede jkrons Professor
10. oktober 2005 - 14:23 #4
Hvorfor så ikke bare lave dokumentet i Word, rette det her også konvertere til en PDF fil, hver gang?
Avatar billede mc4you Nybegynder
12. oktober 2005 - 18:02 #5
->jkrons ...Fordi det er et PDF dokument vi får fra det offentlige, som vi retter i een gang om måneden - ellers var ideen god nok.
Avatar billede mc4you Nybegynder
05. november 2005 - 16:21 #6
Vi retter det manuelt