10. oktober 2005 - 00:01Der er
23 kommentarer og 1 løsning
Nu skal man snart til det igen. Skal I også det?
I ca. en uge har jeg modtaget denne mail: Din E-Mail bouncher.
Din konto "perj" er blevet deaktiveret da vi har modtaget fejlbeskeder fra den mailserver som varetager din E-Mail adresse "xx@xx.dk". Hvis dette er en fejl bedes du kontakte info@eksperten.dk Derefter skal jeg logge på igen med hele dynen, og bekræfte e-mail validering m.v. Det har jeg så gjort en uges tid nu. Man var først så "flink" at opgradere mig til Eksperten Pro, - men jeg VAR og ER Eksperten Pro. Problemet blev naturligvis ikke løst ved det. Jeg har fået et svar, som lyder at man har videresendt min besked til admin. Findes der overhovedet en admin? Kan godt undvære Eksperten og fordeler derfor 200 point til de udvalgte.
Jeg kan huske at jeg har set en anden bruger som havde samme problem. Så du er ikke alene :o) Jeg kan desværre ikke finde spørgsmålet igen - det var ikke en tråd jeg deltog i.
Så også lige infoen kalp. Fatter ikke at der først bliver informeret om netop det problem nu. Alle brugere på Eksperten er vel for f..... da deres kunder. Jeg forventer at blive deaktiveret i nat igen kl. 05.00, og gider ikke logge på i gen førend fejlen er løst, og bliver bragt i E-info:-)
Jeg har fået en mistanke om at fejlen kan skyldes, at jeg både abonnerer på Eksperten og Computerworld. De kører på samme mailserver. Lidt senere i dag vil jeg afmelde Computerworld, og se hvad der sker.
Underligt. Ved ikke om der er nogen sammenhæng, men jeg afmeldte Computerworld i går, og blev for første gang i en uge IKKE deaktiveret af Eksperten. PS: Fik også en mail fra Computerworld i går, om at de havde haft et nedbrud i deres server. Jeg undrer mig.
Eksperten-fejlen skulle nu være rettet, og derfor er du ikke deaktiveret. Der burde ikke være tilknytning til Computerworld-mails. CW har dog også haft problemer med mails, efter de er gået i luften med deres nye side.
Jeg tror da at det er en glimrende ide, hvis de udviklere som skal vedligeholde E selv kan gå ind og kigge også på coadmin systemet (som også har fået en voldsom kritik)
For lige at få det helt på plads: pnd > Dialog og dialog er vel så meget sagt. Jeg går ud fra det er dig der har modtaget min mail til infoateksperten.dk, hvor du svarede at du havde videresendt problemet til admin. Hvis det er korrekt, så er problemet tilsyneladende løst. Synes bare fortsat man kan informere brugerne hurtigere. Smid nogle svar alle deltagere, og tak for debatten.
Tja jeg har stadig problemer med min bruger. Har lidt svært ved at følge med i nogen tråde herinde, da jeg fra i dag af, har droppet at abonnere på nogen sp. Hvis jeg abonnerer på sp medfører det, at min bruger bliver deaktiveret med det samme.
Jeg har i dag sendt endnu en mail til infoexp om mine problemer, men har ikke hørt fra dem på nogen af de øvrige mails jeg har sendt :/
Jeg abonnerer ikke på computerworld...såeee....
Troede i første omgang at fejlen med bouncende mails skyldtes mit spamfilter, men det gør det ikke. Er ret træt af jeg ikke får nogen tilbagemeldinger, og har ærlig talt været total inaktiv herinde siden problemet opstod. I dag er det første gang siden den 30-09 at jeg overhovedet har "kigget" mig lidt omkring i de forskellige kategorier.
>susanne larsen. Jeg har ikke længere problemet, men ser at du fortsat godt kan have problemer, men der arbejdes da på at løse det. http://exp.dk/enyt.phtml?id=157
Ser også ud til at problemet er løst for mit vedkommende ;)
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.