Avatar billede bagrar Nybegynder
09. oktober 2005 - 18:01 Der er 4 kommentarer

Underligt stik i IBM DVD drev? findes der en adapter?

Hej Eksperter!

Jeg har købt et IBM 'ultrabay 2000' DVD drev (link: http://www5.pc.ibm.com/dk/products.nsf/$wwwPartNumLookup/_22P9102?OpenDocument) som skal stoppes i et kabinet jeg selv laver, men stikket i dvd drevet er vild underligt... kan det lade sig gøre at få et kabel eller adapter til dvd drevet så den kan tilsluttes et alm bundkort?

Takker
Avatar billede webmasterdk Praktikant
09. oktober 2005 - 18:18 #1
Uden at være sikker, mener jeg IBM har deres eget stik, ihvertfald på ultrabay slim.
ved ikke om det også er gældende for ultrabay 2000.
men ville ikke satse på at det kan lade sig gøre hvis jeg var dig.
Avatar billede nybro Nybegynder
17. oktober 2005 - 17:00 #2
Avatar billede nybro Nybegynder
01. december 2005 - 19:07 #3
Har du fundet ud af det?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
01. december 2005 - 19:12 #4
Jeg har haft det undersøgt lidt, dog glemt at melde tilbage ;)
Dit IBM drev duer ikke i en normal bærbar, de kører på deres eget stik.