Avatar billede ponylover Nybegynder
09. oktober 2005 - 17:32 Der er 5 kommentarer

Vis side efter antal besøg

Jeg skal bruge et script eller en funktion som kan dette:

Den skal fungere på den måde at hvis du f.eks. er gæst nr. 50 som kommer ind på min side så skal du sender videre til en bestemt side. Men hvis du er nr. 51 skal du bare videre til den normale side.

Håber der er nogen der kan hjælpe!
Avatar billede roenving Novice
09. oktober 2005 - 17:35 #1
Det skal du lave serverside !-)

-- hvad har/bruger du af serverside script, og flyt spørgsmålet til den relevante gruppe !o]
Avatar billede ponylover Nybegynder
09. oktober 2005 - 17:38 #2
Kan der virkelig passe at man ikke kan lave et script der kan dette?
Avatar billede roenving Novice
09. oktober 2005 - 17:40 #3
Hvordan skal browseren kunne vide, hvad serveren laver, hvis ikke serveren fortæller det selv ?-)
Avatar billede ponylover Nybegynder
09. oktober 2005 - 17:43 #4
Kender du nogen som kan lave det?
Avatar billede roenving Novice
09. oktober 2005 - 17:51 #5
Næh, men alt efter hvad din udbyder understøtter kan du stille spørgsmålet i Programmering/Script/PHP eller Programmering/Script/ASP ...