Avatar billede klgn Nybegynder
09. oktober 2005 - 15:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til afslutning af design

Hejsa!

Jeg er ved at fixe nyt design til www.melodigrandprixfanklub.dk, og i den forbindelse har en af mine kammeratet hjulpet mig lidt med design via css, da jeg ikke selv har den store forstand på dette. Han kan imidlertid ikke hjælpe mere, og derfor vil jeg nu ty til Jer eksperter herinde:)

Siden ser indtil videre således ud: http://www.melodigrandprixfanklub.dk/nyside/test/

Den skal ca se ud som følger: http://www.melodigrandprixfanklub.dk/nyside/test/skabelon.png

Der er dog den rettelse, at i de nederste bokse (med de seneste fra forum og afstemning), skal der være plads til en til, så der bliver 3 i det hele. De skal endvidere designes på samme måde som er gjort ved nyhed 2 og 3. Altså med 2 border-linier igennem. Jeg håber, der nogenlunde klart?

I kan se den hidtige css-kode i html-koden, så det skulle være lige til...

Derudover ser jeg gerne, at nyhed 3 kommer "på plads" samt der ligeledes bliver samme afstand mellem teksten i højre og venstre side på de 2 nyhedsbokse.

Samtidig vil jeg gerne have, at designet passer både til firefox og Internet explorer, hvis andre browsere skulle blive gjort kompatible i samme omgang er det også bare helt fint;)

Jeg fornemmer ikke selv, at det er det store projekt at få gjort færdigt, og håber, der en velvillig, der vil hjælpe med det sidste, selvom der er kun er point på højkant:)

På forhånd tak.
Avatar billede mr_bambi Nybegynder
23. oktober 2005 - 14:41 #1
Tja, nu virker det i hvert fald... Du kan jo selv gå ind i koden og se, hvad det er jeg har lavet.

(til Ekspertens andre læsere, så har jeg hjulpet ham via messenger, da jeg kender ham i forvejen ;)
Avatar billede roenving Novice
23. oktober 2005 - 16:10 #2
Bemærk http://exp.dk/regler.phtml § 2.1.13:

[Det er ikke tilladt, at]
tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk (lovlig pointoverførsel undtaget).

-- der skal derfor tilbageføres point !-)

mvh
/coadmin
Avatar billede mr_bambi Nybegynder
23. oktober 2005 - 21:48 #3
10-4... Vi var også lidt i tvivl om reglerne, men okay... Your wish shall be granted!

http://exp.dk/spm/658511
Avatar billede roenving Novice
24. oktober 2005 - 13:56 #4
Muy bueno !-)