Avatar billede krusnof Nybegynder
09. oktober 2005 - 10:59 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Fjerner kontakter / 2xkontaker!

Jeg har en Nokia 6230i (Nokia PC Suite 6.6) og en IBM T43p som jeg synkoniserer dagligt, for at holde styr på kontakter og kalender. Det virker fint for det meste, men enkelte gange, driller den helt sindssygt.

I morges skulle jeg synkronisere og så lagde den alle mine kontakter ind i Outlook igen, så at jeg havde 2 af hver! Da jeg så sletter her anden og vil synkronisere igen, så spørger den om jeg vil lægge kontakterne ind i Outlook igen, hvortil jeg svarer nej. Gider jo ikke at slette dem alle sammen igen!
Det betyder, at den også sletter de kontakter som lå på mobilen!

Problemet er nu, at den ikke vil hive kontakterne fra Outlook over på mobilen igen! Jo den gør det, hvis jeg går ind og redigerer i hver enkelt kontakt i Outlook. Det er som om den lige skal "friskes op" eller noget!!!

Hvad gør jeg!? Jeg orker ikke at "friske" min kontakter op, da der er temmelig mange af dem!!!

På forhånd tak!!
Avatar billede krusnof Nybegynder
09. oktober 2005 - 13:47 #1
No one?!
Avatar billede ranger1 Nybegynder
09. oktober 2005 - 17:26 #2
Jeg har selv prøver akurat det samme med min 6230i jeg valgte at slette alle kontakter i mobilen,for jeg havde dem jo aligevel i outlook, så efter en synkronicering var de der alle i telefonen igen.

Hvorfor det sker ved jeg ikke, men tjek din software på mobilen *"0000# der er næstenlige kommet nyt version igen så den nyeste hedder 3.46 det kan være det der skal til for du har jo den nyeste pc-suite
Avatar billede ranger1 Nybegynder
09. oktober 2005 - 17:29 #3
husk at i pc-suite skal du vælge at den kun skalsynkronicere i en retning
Avatar billede krusnof Nybegynder
09. oktober 2005 - 21:10 #4
Jeg kan ikke bare slette mine kontakter og så overfører den ene vej!! Så kommer der kun de over, som er blevet redigeret/frisket i/op. Det er det som er underligt!!!
Den er v. 3.30. Jeg synes generelt at den er meget underlig også når den modtager beskeder etc! Er det dækket under garantien, at jeg kan få den softwareopdateret i butikken!?!?
Avatar billede ranger1 Nybegynder
10. oktober 2005 - 13:28 #5
ok prøv at slette paringen af din bluetooth med telefonen og lav en ny.
hvis det ikke virker så er der nok kun den lange vej altså lige åbne alle kontakter og taste et tal eller noget andet i navnet slette det igen og så gemme den igen så opfatter outlook og pc-suite den som ny og tager den med over i telefonen.

Det var sådan jeg fik det til at virke sidste gang, har du en intern kortlæser tilsluttet på bundkortet ?
Avatar billede krusnof Nybegynder
10. oktober 2005 - 15:58 #6
Prøver det lige, men har altså omkring 500 kontakter! ikke sjovt!
Hvilken intern kortlæser taler du om?! SIM kort eller SD etc.?!
Avatar billede krusnof Nybegynder
10. oktober 2005 - 19:36 #7
Nå blev nødt til at ændre lidt i dem alle sammen! nu virker det! så tak for hjælpen! læg et svar! hey!
Avatar billede krusnof Nybegynder
10. oktober 2005 - 19:37 #8
Ja du havde så lagt et svar, godt kristian!!
Avatar billede ranger1 Nybegynder
11. oktober 2005 - 08:46 #9
Det er enkortlæser til sd, cf osv. altså dem man bruger i en mp3afspiller eller digital kamera der har jeg lagt mærke til at hvis min røde lampe i den lyser så sker det der sket for dig