Avatar billede tdw Nybegynder
08. oktober 2005 - 18:43 Der er 5 kommentarer

Skal lave et brugergalleri?

Hey..

Jeg skal lave et galleri, hvor man kan oprette en bruger og ligge sine egne billeder ind. Ligesom www.bilgalleri.dk

Nogen der ved hvor man kan finde et script til det?
Jeg kan sku ikk finde det..

Mvh Thor
Avatar billede udvikler Nybegynder
08. oktober 2005 - 18:45 #1
Avatar billede tdw Nybegynder
08. oktober 2005 - 19:30 #2
Jamen det skal være ligesom på www.bilgalleri.dk hvor man kan skrive til hinanden og skrive under sine billeder osv..
Avatar billede fromse Nybegynder
18. oktober 2005 - 22:58 #3
Det er ikke et script man bare kan finde, det er noget du selv skal skrive.

Så skal du være heldig at en vil kode det til (tror jeg næppe), evt. for penge...

Det er et større projekt at gå igang med... Der skal du over i kategorien ASP...
Avatar billede tdw Nybegynder
19. oktober 2005 - 15:15 #4
Okay.. Er der så ikke et sted man kan få hjælp til det, altså hvordan man starter og sådan..
Avatar billede fromse Nybegynder
19. oktober 2005 - 16:30 #5
www.html.dk, www.activedeveloper.dk

der er lidt læsestof... og nogle øvelser... osv...

go4it...