Avatar billede mizzk Nybegynder
08. oktober 2005 - 17:16 Der er 6 kommentarer

Trojansk hest har angrebet min computer

Min computer er blevet angrebet af en trojansk hest (tror jeg det hedder) og der dukker hele tiden en skærm op om at der er en fil der er blevet angrebet. Jeg ber den om at slette filen og så lidt tid senere dukker en ny vindue op med advarslen. Hva kan jeg gøre for at den ikke æder min computer op
Avatar billede kalp Novice
08. oktober 2005 - 17:21 #1
www.arlet.dk/hjt.exe

download, scan og kopir en log herind
Avatar billede kalp Novice
08. oktober 2005 - 17:23 #2
Hvis du skulle være i tvivl.

Start programmet og vælge, at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med, at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay hopper der et nyt vindue frem nemlig notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopir dem herind så jeg kan kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. oktober 2005 - 17:26 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. oktober 2005 - 21:49 #4
Problemet er åbenbart ikke særligt stort...
Avatar billede mizzk Nybegynder
18. oktober 2005 - 23:56 #5
jeg har brugt mit antivurs program til at scanne computeren og derefter har jeg ikke modtaget flere alarmer om virus... men er det en midlertidig løsning eller er det nok
Avatar billede kalp Novice
19. oktober 2005 - 07:38 #6
skader ikke at vise min den log i hvertfald